VAI LATVIJĀ VAR LIETOT DIGITĀLĀ MĀRKETINGA UN SEO SERVISU?

Tiešsaistes sniegtās priekšrocības pieaug ar katru minūti, tādēļ ik vienam lielāka vai mazāka biznesa īpašniekam būtu jāizmanto iespēja ar interneta palīdzību paplašināt savu klientu loku un piedāvājumu klāstu. Šajā gadījumā vislabāk sadarboties ar cilvēkiem, kuri ir profesionāļi savā sfērā un mācēs ieteikt labākos risinājumus ik vienam klientam. Sadarbība ar mārketinga speciālistu ir ieguldījums biznesa attīstībā, lai tiktu rasts vislabākais veids savas preces vai pakalpojuma virzībai tirgū. Paklapojumu paketē tiek ietverti visdažādākie pakalpojumi – sākot ar satura analīzi un SEO mārketngu, un beidzot ar atslēgvārdu izpēti un satura pielāgošanu.

Uzzini vairāk – https://www.rekurzeme.lv/reklamraksti/kas-var-palidzet-tavam-biznesam-klut-redzamam-digitala-vide-144470

CIK LIELA LOMA INTERNETA MEKLĒTĀJAM IR PAREIZA DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIEEJA?
SEO jeb Search Engine Optimisation ir mājas lapas izveide un pielāgošana nepieciešamajiem google un citu interneta meklētāju kritērijiem, lai izstrādātā interneta vietne pildītu savu funkciju – būtu redzama visiem, kuriem tas ir aktuāli. SEO speciālists veic SEO auditu un izstrādā SEO stratēģiju, lai uzlabotu un pilnveidotu mājas lapas funcijas. SEO pakalpojumi sevī ietver dažādus piedāvājumus un vienmēr tiek piemēroti individuāli pēc klienta vēlmēm un lapas nepieciešamības. Neatņemama sastāvdaļa SEO audita laikā ir atslēgvārdu izpēte, jo tieši atslēgvārdi ir tie, pēc kā vadās klienti meklējot sev nepieciešamās preces vai pakalpojumus. Ievadot atslēgvārdus interneta meklētājā, tas attēlo populārākos un atbilstošākos vispirms SEO optimizācijas galvenais mērķis ir mājas lapu attēlot maksimāli augstu interneta meklētājā, lai to redzētu pēc iespējas vairāk klientu.

KĀ WEB LAPAI IEGŪT AUGSTĀKU VIETU INTERNETA MEKLĒTĀJOS?
Vai spējat savu ikdienu iedomāties bez Google meklētāja izmantošanas? Vislabāko lapas apmeklējumu nodrošina tas, ja mājaslapa google meklētājā uzrādās pirmajās pozīcijās vai vismaz pirmajā lapā, ko, protams, var panākt ar sponsorēšanas palīdzību, bet ar SEO palīdzību to ir iespējams izdarīt armazākām izmaksām vai vispār bez maksas. Google reklamām ir divi veidi. SEO pakalpojumus uzskata par bezmaksas reklāmu, kas aptver trīs lielas mājas lapu veidošanas stadijas – iekšējo un ārējo lapas optimizācija un satura optimizicāiju. Lai arī google izmantotie algoritmi mājas lapu virzīšanai ir vienādi, atšķiras nianses pēc kurām lapas tiek attēlotas noteiktā reģionā, piemēram, atšķiras. Mājas lapas tiek vērtētas pēc vairāk kā 250 faktoriem, tādēļ ir svarīgi, lai mājas lapas optimizācija tiktu nodota zinošu speciālistu rokās!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.