Šodien ievērojama uzmanība parasti tiek pievērsta interneta lapas reklamēšanai no ļoti dažādu veidu preču un pakalpojumu piegādātājiem un izgatavotājiem. Un šis apstāklis principā nav nemaz pārsteidzoši, tā kā vietne laika gaitā pārtop par labu pilnīgu instrumentu, ar kā palīdzību jau var realizēt efektīvu pārdošanu un principā pilnveidot un stiprināt pašu biznesu. Pie tam papildus strādājošas interneta vietnes izstrādei, kas tad var apmierināt prasīgāko cilvēku pieprasījumus, būtu nepieciešams to visu pārdomāti izplatīt arī meklētājprogrammās, atbildot uz galvenajiem cilvēku jautājumiem. Šinī variantā palīdzēs tieši mājas lapas optimizācija. Uz šodienu tiek nodrošināti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur šīs nišas aģentūras kvalitatīvi nodarbojas ar šādu lapu reklamēšanu kā arī popularizēšanu, turklāt kurām jau ir visi šim nolūkam nepieciešamie līdzekļi, kā pieredzējis seo speciālists, gan esošie instrumenti seo stratēģijas izstrādei.
Uzzini vairāk – http://epadomi.lv/kas_vertigs/bizness/25112020-vai_seo_optimizacija_ir_joma_kura_verts_i
Seo optimizācijas attīstības vēstures posmi
Vienlaicīgi ar pamata meklēšanas programmu uzrašanos senajos deviņdesmitajos gados vairāki lietotāji saprata, kad tiem ir jāizpēta meklētājprogrammu algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku un klientus sev. Tajā periodā uzradās izpratne tieši par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam šis process ir nepieciešams, kā arī uzradās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli nodarbojās jau ar vietņu seo optimizāciju. Šajā laikā pārsvarā bija pietiekoši ar SPAM tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai atrastos augstās pozīcijās.
1998. gadā google meklētāja meklētājprogramma izdeva PageRank algoritmu, kas pilnīgi mainīja visu. Sekojot Google, tad arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. ieviesa TIC algoritmu. Šie algoritmi bija līdzīgi un pamatojās uz saites svaru. Lielu svaru sāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Kopš 2012. gada meklēšanas programmas ir sākušas sīvu cīņu ar saišu surogātpastu. Tas sākās ar Google algoritma Penguin ieviešanu 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja linku svaru uz reitinga formulu, un 2015. gadā radīja Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada jebkurš seo speciālists jau saprata, ka tiešām spēles noteikumi ir mainījušies. Līdz šim ir deklarēti vairāk nekā astoņi simti faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Vienīgā metode, kā šodien sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir nepārtraukts kā arī sarežģīts darbs ar mājas lapu, kur ir pārdomāta seo stratēģija.
Laba digitālā mārketinga aģentūra – nianses kā var izdalīt to
Nenoliedzami, mājas lapas optimizācija, kā jebkura pavisam cita lieta, ir apgūstāma. Taču, tas nemaz nav vienīgi pašas lapas seo optimizācija, parasti seo pakalpojumi ietver kompleksu darbību klāstu, kuros būs likts klāt ievērojams profesionālu skaits. Standartā seo speciālists, ir tas darbinieks, kura uzdevumos ietilpst seo stratēģija un audits, savukārt, mājas lapas izveide ir citu darbinieku uzdevums. Tagad pastāv ne viena vienīga reklāmas aģentūra, kura spēj piedāvāt pilnu pakalpojumu klāstu, ļaujot pat nopelnīt tieši uz informatīvām vietnēm, kurās tiek pielietota, kā piemēram, google reklāma. Tādēļ šajā vietā nebūs ekonomijas jautājums, jau ir jāatrod tā veida digitālā mārketinga aģentūra, kura jau ir sevi pierādījusi un kā projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tāpēc svarīgākais būtu jāsaprot, kad mārketinga pakalpojumi ne vienmēr ietver sevī arī lapas optimizāciju, tāpēc jāpēta pats digitālais mārketings un tajā esošie seo speciālisti.