Noobs ar iniciatīvu (g6)

Celicu īpašnieku individuāli veiktie projekti / Celica owners individual projects

Noobs ar iniciatīvu (g6)

Atbildēt Xeye » 21 Dec 2013 16:41

Sveicināti dāmas un kungi, sākot ar 2013g. novembra sākuma man ir palaimējies kļūt par Toyota Celica T20 īpašnieku. Māšīna tika iegādāta pirms tiesību iegūšanas, bet tagad jau no novembra beigām tā veiksmīgi tiek eksplodēta.

Mašīna informācija

Modelis: Toyota Celica
Gads: 1994.12.12
Tips: T20
Motors: 1.8 benzīns 7A-FE
Jauda: 85kW / 114 hp
Krāsa: Dzeltena

Darbi

Nezinu, kas bija pirms manis darīts un kā auto tika kopts vai nekopts, bet cik no CSDD datiem rāda iepriekšējā skatē bija šādas problēmas.

Attēls

Tad nu uzreiz oktobrī arī saku savus remontdarbus. Tā kā mašīnu pasaulē esmu jauns, tad visādās tehniskas lietus uzticēju speciālistiem (veicās, ka kaimiņš mans strādā labā servisā, tāpēc arī nebija bailes par remonta kvalitāti). Uztaisījām tāmi, un uzreiz atdevu uz remontiem, lai gan viss bija strādājošs un viss bija oki-doki. Tāmis izskatījās apmēram šādi – protams paceļam šo to nācās vēl pamainīt, jo tika atklātas jaunas lietas, bet kopumā mana nostāja bija viss, kas izskatās kaut cik aizdomīgs apakšā mainām uz jaunu.

Attēls

Beigās visas bremžu problēmas tika salabotas, aprūsējušās trubas nomainītas, nomainītas sveces, siksnas, eļļas (ieskaitot kārbu), rokas bremze salabota - īsāk sakot viss tip-top. Kopējās izmaksas vija 560Ls. (ieskaitot pretkorozijas appūšanu un eļļošanu)

Kad nu mašīna tika tehniski sakārtota, bija pienācis laiks kaut ko skaitumam nopirkt.
Sāku ar mazumiņu, nomainīju ātrumkārbas kloķa uzgali uz dzeltenu (baigi piedur krāsa) un ieliku magnetolu (Pioneer DEH-x3500ui – krāsas regulējamas, labi kopēji parametri – bet nu pirku uz bobi). Kloķis pa lēto 8ls un maģītis jauns pa 60ls.

Attēls


Izdomāju, ka vajadzētu nomainīt mašīnas čībiņas. Ilgi meklēju Toyotas 5x100 izmēra diskus visādos i-veikalos un ss.lv – beigās atradu topiku kādā ārzemju forumā, kur cilvēki uz Celica mašīnām lika diskus virsū no Subaru Imprezas. Trīs dienas vēlāk, braucu mājās ar 120ls vieglāku maku un jaunām čībām bagāžniekā.

Attēls
Attēls

Protams, ka ar to viss nebeidzās, todien bija smaga diena, jo kamēr atradu, kamēr izdomāju, kā to visu salādēt utt.. bija jau pienācis vakars un kad ierados mājās uz uzmērīšanu – protams, ka manas vecās skrūves nederēja. Nācās nopirkt jaunas skrūves - maciņš vēl pa 60ls vieglāks :D nākošā diena, donkrat + 30min darba un foto sesija varēja sākties.

Attēls
Attēls


Izdomāju, ka vajag vizuāli mašīnu (krāsošanas, rūsas apstrādi,disku krāsošanu utt.. ) veikšu vasarā, bet vietā nosēdēt nevarēju. Noravēju jaunos disku uzliktu 15niekus un līdu ss.lv meklēšanā kko salonam. Atradu ss.lv sludinājumu ka par 75ls + degviela līdz Cēsīm dabūšu G7 Celicas ādas salonu. Atradu rakstu par to, ka var iedabūt manā un cik grūti – nolēmu, ka vajag.

Aizbracu pakaļ un izrādījās ļoti labas kvalitātes āda! Kas meklē, tas atrod :D Šodien vai rīt jāliek iekšā.

Attēls
Attēls
Lietotāja avatars
Xeye
New one
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 19 Dec 2013 14:15
Atrašanās vieta: Rīga

..

Atbildēt Gacha » 21 Dec 2013 18:07

Zvērā :lol: ...
Cepuri nost . Izskatās ka šim projektam būs turpinājums un nākotne , nekā lielākajai daļai, kas šeit uzpeld pa brīdim .
Diski labi , taču vajadzētu utilizēt to subuaru emblēmu .
Lai veicās ... 8)
Lietotāja avatars
Gacha
New one
 
Atbildes: 209
Pievienojies: 16 Jūn 2011 11:37
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt Silvia » 21 Dec 2013 19:17

Sveicinats foruma!!! :)
Jauks projekta iesakums, lai veicas ar turpinajumu!!!

Gaidam ciemos kadu piektdienas vakaru ;)
Attēls
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4891
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Xeye » 22 Dec 2013 00:59

Šodien ieliku pakaļējos gandrīz 1:1 derēja. Gan jau iemetīšu arī bildi. Ar priekšējiem gan biki smagāk - bet nekas, nav lietu, kuru vīriņš ar metinātāju rokās nespēj salabot. Tur vajag stiprinājumus pārmetināt uz g7 sliedi + g7 sliede ir biki šaurāka. Ceru, ka tgd vēl kāds strādās un varēs to visu izdarīt. Citādi tgd visiem manderīni un piparkūkas ir aktuālas :D
Lietotāja avatars
Xeye
New one
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 19 Dec 2013 14:15
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Xeye » 24 Dec 2013 01:58

Labs darbiņš, kas padarīts - beņķi ir iekšā. :lol: Pazīstamais meisters piemetināja stiprinājumus apstrādāja - pat īsti pateikt nevarēja ka metināts (pat plastmasas salika atpakaļ no vecajiem). Bet ņēmās gan 6h - tikai 24:30 pabeidza. Kopā 30 ls paņēma, bet nu izskatās pat ļoti labi. Rīt gaismā sabildēšu ielikšu.
Lietotāja avatars
Xeye
New one
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 19 Dec 2013 14:15
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Xeye » 24 Dec 2013 15:36

Rekur arī bildes.

Attēls

Attēls

Attēls

Āāā .. un par tām gaismiņām, mam bija no mana vecā pc led lente ar sarkano gaismu (amd fans ), tad nu nomainiju sev jaunu korpusu uz NZXT un man bija palicis pāri led gaismas. Uzzināju, ka mašīnā ir tie paši volti - 1h darbs un gaismiņas bija iekšā. bet reāli gribu violētas, kkā labāk ies kopā.


Protams arī pieliku podziņu uz on/off

Attēls

Tagad laikam jāpaņem pauzīte līdz janvārim, kur būs jāsāk domāt par logu tonēšanu, disku krāsošanu.
Lietotāja avatars
Xeye
New one
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 19 Dec 2013 14:15
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Gacha » 24 Dec 2013 18:55

Baigi labi izskatās gen7 krēsli iekš gen6 :)
Lietotāja avatars
Gacha
New one
 
Atbildes: 209
Pievienojies: 16 Jūn 2011 11:37
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt Silvia » 26 Dec 2013 00:01

Gliiti :)
Attēls
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4891
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Xeye » 26 Dec 2013 02:52

Tagad ir gadsimta jautājums. Pārlasijos visu internetu - cik sapratu reāli ir 3 iespējas, kā pacelt mašīnas jaudu.

1. Motora swaps uz 3S-GTE - kas protams pavelk sev līdzi hadeni, sajūgu, kārbu, borta-pc un visas pātējās lietas. Bet svarīgākais no tā visa ir tieši tas, ka 7A-FE ( 1.8 ) bunžā motora stiprinājumi nesakrīt, tapēc ir jāveic kārtējā pārmetināšana. Tas nozīmē, ka CSDD skati iziet nevar - ir jāveic pārbūvi, cik sapratu tā ir liela ķēpa.

2. uz 7A-FE motoru uzmest turbīnu - no 114hp uz 180hp pacelt. Toyota Corolla ir tas pats motors un var atrast visādus gatavus turbo-kitus. Bet nu tur arī viss nav kā pa sviestu - esot pagrūti visu sabāst iekšā, nerunājot, ka tā ir traka motora kaušana.

3. Pārdot šito mašīnu un uzreiz pirkt gt4 vai gt versiju. :cry:


Tad nu ir pienācis laiks prasīt palīdzību no Celica kluba biedriem. Pieņemot, ka 3 versiju es vnk neizskatu - kurš no variantiem ir izdevīgāks un ar mazāku krāmēšanos. Nauda protams ir arī arguments, bet es neceru arī visu pa 500ls izdarīt - zinu, ka tās ir daudz lielākas izmaksas. Vai man swapot motoru vai likt turbīnu uz esošo. Un vai kāds būtu gatavs palīdzēt ar izvēles izrietošiem darbiem (tā kā es neesmu baigais tehniķis) - protams par samaksu varam runāt utt... :oops:

Paldies jau iepriekš.
Lietotāja avatars
Xeye
New one
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 19 Dec 2013 14:15
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt JackFrost » 26 Dec 2013 13:43

Xeye rakstīja:Tagad ir gadsimta jautājums. Pārlasijos visu internetu - cik sapratu reāli ir 3 iespējas, kā pacelt mašīnas jaudu.

1. Motora swaps uz 3S-GTE - kas protams pavelk sev līdzi hadeni, sajūgu, kārbu, borta-pc un visas pātējās lietas. Bet svarīgākais no tā visa ir tieši tas, ka 7A-FE ( 1.8 ) bunžā motora stiprinājumi nesakrīt, tapēc ir jāveic kārtējā pārmetināšana. Tas nozīmē, ka CSDD skati iziet nevar - ir jāveic pārbūvi, cik sapratu tā ir liela ķēpa.




Es mainīju motoru no 7aef uz 3sfe resp. no 1800 uz 2000 un jau kuro TA neko neprasa :D arī nācās biku pamocīties ar maiņu, jo motors nāca no UK mašīnas.
Attēls
Lietotāja avatars
JackFrost
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 3866
Pievienojies: 28 Aug 2007 22:04
Atrašanās vieta: Rīga, LMC

Atbildēt Xeye » 26 Dec 2013 18:22

Nezinu man liekas, izskatītos mazliet aizdomīgi, ja es uz TA aizbrauktu nejau ar 1.8 kāmīšu motoru, bet gt4 turbo :D - uzreiz 3 un davai "šuruj" no šejienes - sakārto dokumentus.

Lai gan, ko man zināt neesmu bijis vēl nevienā TA, bet negribu uzrauties uz kādu no klasiskajām problēmām. :oops:
Lietotāja avatars
Xeye
New one
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 19 Dec 2013 14:15
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt cizh » 27 Dec 2013 20:55

labs sākums vecīt, tikai to sārto gaismiņu gan nomaini uz kādu atbilstošāku ;) un ja gribās ko jaudīgu, tad tikai gt4, nav jēgas čakarēties ar tiem pārējiem tuninga paveidiem.....
;) ;) ;)
das naglishen babken pizdung!
Lietotāja avatars
cizh
New one
 
Atbildes: 240
Pievienojies: 03 Dec 2009 20:08
Atrašanās vieta: Purchix

Atbildēt THR » 28 Dec 2013 22:30

Jaudai nav nozīmes, un arī slāpes neko neizšķir.. :D ... Es gribēju teikt, ka nav jau baigās jēgas celt jaudu => pieaugs degvielas patēriņš un benzīns lētāks nepalike, tici man :D ... pie tam latvijā jau nav kur pazīmēties, izņemot rumbulu, bet tur jau ir sava hierarkihia un tu esi reālajā dzīvē, nevis NFS ar stāstu par vel neatklāto autostāru :D... bet ja man būtu iespēja, tad es noteikti liktu TURBU virsū, un nevis tapēc ka kruti, bet gan tapēc, ka interesanti kā tas izskatās, darbojās un tīri eksperimentālos un informatībvos nolūkos :) (un tad somu padusē un uz RTU projām) :D
Lietotāja avatars
THR
New one
 
Atbildes: 158
Pievienojies: 28 Aug 2012 21:10
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Artis » 28 Dec 2013 22:31

Priekš kam Tev jaudu?
Iemācies no sākuma izlietot visu jaudu no šī paša dzinēja.
Ja tiešām spiež un nevar pabraukt ar esošo dzinēju, tad neviens par pliku paldies ( lasi - "darbs nemaksā kapeikas" ) Tev negribēs mainīt dzinēju toyotai. Atrast dzinēju kuru būtu vērts celt iekšā ir vēl viens liels uzdevums, kur beigās sapratīsi ka pratīgas lietas var dabūt tikai no UK.
Turbinizēt esošo dzinēju ar jau "pielāgotu" turbo kitu. Attēls
Dzirdēju ka vislabākie kiti ir nopērkami ebay par 500$. Plug&play variants, ar ķīniešu kolektoriem, čipu kurš laiž trekno podos un galvenais lielu un spīdīgu IC, kuram turbo lags ir lielāks kā saprašana.
Ja dzinējs ir par īsu tad pērk vietā citu. Vēl vairāk ja pats nemāki skrūvēt un būvēt. Tas nav nekāds bmw kuram rezerves daļas mētājās uz katra stūra un pa kapeikām.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt zirdzinsh » 29 Dec 2013 12:19

Artis - tu izklausies zinošs cilvēks, bet tā agresija tavos postos brīžiem ir nepanesama.

Sorry par offtopicu.
Kas ar sidriņu uz mītu brauc, vakarā jau vesels draugs!
Jaunas auto daļas - lētāk kā citur!
Lietotāja avatars
zirdzinsh
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 7040
Pievienojies: 26 Jūl 2007 14:50
Atrašanās vieta: Riga, Upesciems

Atbildēt Edzy » 29 Dec 2013 13:49

zirdzinsh rakstīja:Artis - tu izklausies zinošs cilvēks, bet tā agresija tavos postos brīžiem ir nepanesama.

Sorry par offtopicu.


Taa gan ir, pilnigi bail taisit savu postu, un aprakstiit savu auto, ko darishu, ko izdarijis, kadi plaani. :twisted:
Edzy
New one
 
Atbildes: 329
Pievienojies: 07 Jūl 2013 21:38

Atbildēt Silvia » 29 Dec 2013 19:31

Xeye, man jau ar liekas, ka labak buutu uzreiz nemt GT4, bet, ja Tev dota mashiiniite ir dikti miilja un arii laba stavokli, tad noteikti izdosies arii esoso uzlabot :) galvenais ir gribet :)
Attēls
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4891
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt zirdzinsh » 29 Dec 2013 19:49

Silvia rakstīja:Xeye, man jau ar liekas, ka labak buutu uzreiz nemt GT4, bet, ja Tev dota mashiiniite ir dikti miilja un arii laba stavokli, tad noteikti izdosies arii esoso uzlabot :) galvenais ir gribet :)


Nu bet ir atšķirība - paņemt GT4 par 6000eur vai Celicu pa 1500EUR. Un tad viņu lēnā garā modificēt, pilnveidot, ķimerēties, ņemties un priecāties. Hobijs! Un šeit pulcejas tieši šādi cilvēki - kas ir entuziasti un prieka pēc tjūnē mašīnas.

Turklāt, ja cilvēks var atmest 6000 EUR+ par mašīnu, diezvai vispār ņems Celicu (ja nu vienīgi tiešām baigais fans), jo par tādu piķi var paņemt jaunu mašīnu, nevis gandrīz 20 gadus vecu. 8)
Kas ar sidriņu uz mītu brauc, vakarā jau vesels draugs!
Jaunas auto daļas - lētāk kā citur!
Lietotāja avatars
zirdzinsh
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 7040
Pievienojies: 26 Jūl 2007 14:50
Atrašanās vieta: Riga, Upesciems

Atbildēt Silvia » 29 Dec 2013 21:56

zirdzinsh rakstīja:
Silvia rakstīja:Xeye, man jau ar liekas, ka labak buutu uzreiz nemt GT4, bet, ja Tev dota mashiiniite ir dikti miilja un arii laba stavokli, tad noteikti izdosies arii esoso uzlabot :) galvenais ir gribet :)


Nu bet ir atšķirība - paņemt GT4 par 6000eur vai Celicu pa 1500EUR. Un tad viņu lēnā garā modificēt, pilnveidot, ķimerēties, ņemties un priecāties. Hobijs! Un šeit pulcejas tieši šādi cilvēki - kas ir entuziasti un prieka pēc tjūnē mašīnas.

Turklāt, ja cilvēks var atmest 6000 EUR+ par mašīnu, diezvai vispār ņems Celicu (ja nu vienīgi tiešām baigais fans), jo par tādu piķi var paņemt jaunu mašīnu, nevis gandrīz 20 gadus vecu. 8)



Pilniigi piekriitu ;)
Tadelj saku, ka galvenais ir gribet :) un tad izdosies viss ieceretais un vel vairak :)
Attēls
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4891
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Chris » 30 Dec 2013 09:15

Patīkams projekta sākums, kaut kas jauns. Lai izdodas viss iecerētais. :)
BMW e46 - Daily
Celica - Ghost.
Celica: The name is derived from the Spanish word for "heavenly" or "celestial".
Lietotāja avatars
Chris
Toyota Celica Gen6
 
Atbildes: 333
Pievienojies: 09 Okt 2011 11:25
Atrašanās vieta: Cēsis.

Nākošais

Atgriezties uz Projekti / Project

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis