Raimic rakstīja:Ir laba un slikta ziņa,sākšu ar slikto.
Pārbaudot VIN-u atklājās ka šis nav CS.No rūpnīcas Toyota Celica 2.0 turbo 4WD ST-185A Wide bodykit.Krāsa bija balta...
Pēc lielām izpētēm arī dzinējs izskatās ka ir ieklonēts no ST-165,bet vēl konkrēti pateikt nevaru,iespējams vispār salasīts no vairākiem.Visādā ziņā ir sākt meklēt ST-185 dzinējs jebkādā stāvoklī,vēlams remontējams,jo tā pat viss tiks pārlasīts paša rokām,
tā kā neredzu lielu jēgu tērēt lielu naudu. Zem paneļa ir kļuvis krietni mazāk vadu,bet viss strādā joprojām normāli un manā autiņā sākā skanēt mūzika...

Šeit arī viss apstāsies....
Normālai mašīnai ir sava vērtība, nevis pirkt lētāko pieejamo CS kura tirgojās vairāk kā gadu. Jā, varbūt, CS celicas maksā
drūmo kosmosu, bet tā ir normāla cena priekš sakārtotas limited edition mašīnas kura savā laikā ir debitējusi pasaules rallijā utt. un kurā
ir vērts ieguldīt.
Nopirksi dzinēju, pārkrāsosi, sakārtosi salonu, iztērēsi savu laiku, līdzekļus un beigās sapratīsi ka nav bijis tā vērts. Atceros kad lietotājs briinums cēla augšā savu ST185, par dzinēju [ kapitālais remonts ] un hadenes +/- sakārtošanu viņš diezgan ok ciparu nolocija un tāpat beigās kaut kas nebija ok.
Šeit būs labs cipars jāiegulda, par kuru īstenība var nopirkt normālu CS celicu, jau gatavu ar oriģinālo krāsojumu un virsbūvi, nemaz nerunājot par dzinēju un salonu. Rezerves daļas šiem modeļiem nemētājas apkārt un tas nav gluži aiziet uz šrotu un iepirkt spaini ar CS detaļām.
Konkrēti šim eksemplāram vajag dzinēju, pārkrāsot virsbūvi, noteikti hadenē arī parādīsies gļuki, aizmugurējais diff's, ja grib visu ka OEM, jāliek būs torsens un beigās var sakārtot salonu un pārējos sīkumus. Krāsošana +/- 800 - 1000Ls, dzinējs 700 - 1000Ls, bez ātrumkārbas, diff's - +/- 150Ls, hadene - 250Ls + neplānotie izdevumi - 200Ls un beigās salons - 100Ls. Tās visas ir vidusmēra cenas un augot prasībām augs arī cena gan krāsošanai, gan visa pārējā sakārtošanai.
Mans posts nav domāts kā uzbrauciens, bet gan kā viela pārdomām, varbūt nemaz nav vērts sākt. Esmu saskāries ar daudziem cilvēkiem kuri grib uzbūvēt sev autiņu, lai citi atskatītos ikdienā, bet reti kurš to realizē jo pavisam vienkārši sākumā nav izvērtējis savas iespējas un projekta nulles pozīciju [ projekta sakārtošanu līdz ideālam stāvoklim, lai varētu sākt taisīt upgrade ]. Beigu beigās viss tiek pārdots kā projekts par 500Ls vai nodots tolmetā.
Neņem ļaunā, bet ja cilvēks pie manis atdzītu šādu CS celicu, tad pirms projekta būtu nopietnas pārrunas.

Domāju ka dēļ projekta izmaksām jau saknē tiktu pateikts nē.
Kas zin, varbūt šeit ir vērienīgākais ST185 projekts Latvijā...
Lai veicās!