Raimic Kārlītis

Celicu īpašnieku individuāli veiktie projekti / Celica owners individual projects

Atbildēt WALA » 03 Feb 2013 02:11

Raimic rakstīja:Kādu dienu aizbraukšu uz WESSu un palaidīs kodu uz pārbaudi,tadd jau arī zinās.No kā pirku,jau apgalvoja ka ir CS un detaļas ir meklētas no šī modeļa,bet nu pateikt jau var daudz ko.
Cik saprotu tad kūleris ir uzklonēts no gen6...


Iemet kādreiz bildi kas tev tur zem kapota darās ...
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Raimic » 03 Feb 2013 02:27

WALA rakstīja:
Raimic rakstīja:Kādu dienu aizbraukšu uz WESSu un palaidīs kodu uz pārbaudi,tadd jau arī zinās.No kā pirku,jau apgalvoja ka ir CS un detaļas ir meklētas no šī modeļa,bet nu pateikt jau var daudz ko.
Cik saprotu tad kūleris ir uzklonēts no gen6...


Iemet kādreiz bildi kas tev tur zem kapota darās ...

Klusais ārtprāts... :shock:
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Raimic » 06 Feb 2013 01:04

Nu kkas jau izdarīts,
Nomainīta vadītāja durvīm "ručka"
iegādāts bagāžnieka plaukts
izperināts "zaļais" no sadalītāja vāciņa un svečvadiem
nomainītas caurās šļauciņas motora vakuuma sistēmā un pie turbīnas spiediena regulētāja
nopirkta un uzlikta pečkas ventilatora slēdža plastmasas ručka
atremontēta ct26 turbīna(virsū stāv no NISSAN Skyline)
nopirkts un uzstādīts aizmugures stikla tīrītāja kats un slotiņa
spidometrs gan vēl nav dabūts pie dzīvības,bet ir nokonstatēts defekts,reduktora pievads...
Nomainīts vadītāja durvīm spogulis

Šodien biku pafočēju autiņu

Attēls
Te ar daudzacīm..



Attēls

Nu un prasītie zemkapota skati...

Attēls
Attēls
Attēls
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Artis » 06 Feb 2013 22:53

Kamēr nebūs OEM dzinējs, tikmēr šī būs parasta celica.
Šeit ir tāls ceļš ejams, cerams ka rokas nenolaidīsies, bet sākumā es ieteiktu padomāt tā kārtīgi vai ir vērts sākt......
Ir kāda vieta kura pilnībā funkcionē un ir OEM izpildījumā? Salonam benķi nestrādā, spidometrs nerāda, dzinējs nav īstais, krāsa ir miskaste [ nerunājot par kvalitāti ], es diez vai uzsāktu atjaunot šo auto. Laiks, līdzekļi utt pārvēršot visus faktorus naudas izteiksmē, sanāk pasvaiga CS celica.
+ vēl visas detaļas nevar tik viegli dabūt un ja var tad maksā labu ciparu.
Sorry, negribēju braukt virsū vai apbēdināt, bet šajā mašīnā ir jāiegūlda ļoti liels darbs. Es uz ko tādu neparakstītos, bet cerams ka Tev ies labi un pacelsi no miroņiem.

P.S
Kas tā par turbīnu no skailaina. :D:D:D
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Raimic » 07 Feb 2013 00:03

Jazz rakstīja:Kamēr nebūs OEM dzinējs, tikmēr šī būs parasta celica.
Šeit ir tāls ceļš ejams, cerams ka rokas nenolaidīsies, bet sākumā es ieteiktu padomāt tā kārtīgi vai ir vērts sākt......
Ir kāda vieta kura pilnībā funkcionē un ir OEM izpildījumā? Salonam benķi nestrādā, spidometrs nerāda, dzinējs nav īstais, krāsa ir miskaste [ nerunājot par kvalitāti ], es diez vai uzsāktu atjaunot šo auto. Laiks, līdzekļi utt pārvēršot visus faktorus naudas izteiksmē, sanāk pasvaiga CS celica.
+ vēl visas detaļas nevar tik viegli dabūt un ja var tad maksā labu ciparu.
Sorry, negribēju braukt virsū vai apbēdināt, bet šajā mašīnā ir jāiegūlda ļoti liels darbs. Es uz ko tādu neparakstītos, bet cerams ka Tev ies labi un pacelsi no miroņiem.

P.S
Kas tā par turbīnu no skailaina. :D:D:D

Dzinējs jau ir pareizais,3S-GTE,tik apkarināts ar velns zina ko.Turbīna keramiskā.
Drba tiešām būs daudz,bet kā jau teicu,jāsagaida siltāks laiks,garāžā jātbrīvo vieta,lai ir kur izvērsties un tad jau varēs sākt pa nopietno strādāt.Pats trakākais būs ar vadiem.... :budo:
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt edvins » 07 Feb 2013 14:53

cik esmu redzējis CS celicas visām ir bijušas plāksnītes salonā, kas to apliecina, bet nu nezinu vai visām lika un protams arī parastai gen5 var tādu kkur salonā iebāzt.
Attēls Attēls
Lietotāja avatars
edvins
New one
 
Atbildes: 537
Pievienojies: 27 Jan 2009 16:29
Atrašanās vieta: Latvia

kulers

Atbildēt egiks73 » 07 Feb 2013 20:07

kulers tev ir no st165.
egiks73
New one
 
Atbildes: 12
Pievienojies: 20 Okt 2008 16:38
Atrašanās vieta: lielvarde

Atbildēt Artis » 07 Feb 2013 21:17

Visu var pārlikt un pārtaisīt. Tik pat labi šitā mašīna dzimusi varēja būt kā parastā 4wd ar gaisa/gaisa dzesētāju un iniciāļus var nopirkt no šķilta CS.
To var tikai pēc šasijas nr., pārbaudīt. Lai rokas nenolaižās. Noteikti vēl izleks 1000 kasjaki kuri jānovērš.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt WALA » 07 Feb 2013 22:13

mja principā tu esi tur kur tie džeki bija apmēram pirms 3 gadiem ar visiem "bonusiem" - interkūleri no Gen4 (ST165) utt.
Es nebūtu gatavs šajā investēt, lai gan ja būtu garaža "pie dibena" - paņemtu UK ST185 Group A (EU nebija analogu) vai RC ( tas pats kas CS) vai varbūt paT ST205 un tad sāktu domāt.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Raimic » 07 Feb 2013 23:15

edvins rakstīja:cik esmu redzējis CS celicas visām ir bijušas plāksnītes salonā, kas to apliecina, bet nu nezinu vai visām lika un protams arī parastai gen5 var tādu kkur salonā iebāzt.

Uz salona lāksnītes bija tikai numurs xxxx-5000,kura no 5000 mašīnām pēc kārtas,pārējais tikai tehniskas nianses.
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Raimic » 20 Feb 2013 22:41

Ir laba un slikta ziņa,sākšu ar slikto.
Pārbaudot VIN-u atklājās ka šis nav CS.No rūpnīcas Toyota Celica 2.0 turbo 4WD ST-185A Wide bodykit.Krāsa bija balta...
Pēc lielām izpētēm arī dzinējs izskatās ka ir ieklonēts no ST-165,bet vēl konkrēti pateikt nevaru,iespējams vispār salasīts no vairākiem.Visādā ziņā ir sākt meklēt ST-185 dzinējs jebkādā stāvoklī,vēlams remontējams,jo tā pat viss tiks pārlasīts paša rokām,tā kā neredzu lielu jēgu tērēt lielu naudu.
Zem paneļa ir kļuvis krietni mazāk vadu,bet viss strādā joprojām normāli un manā autiņā sākā skanēt mūzika... :oops:
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Silvia » 20 Feb 2013 23:31

Raimic rakstīja:Ir laba un slikta ziņa,sākšu ar slikto.
Pārbaudot VIN-u atklājās ka šis nav CS.No rūpnīcas Toyota Celica 2.0 turbo 4WD ST-185A Wide bodykit.Krāsa bija balta...
Pēc lielām izpētēm arī dzinējs izskatās ka ir ieklonēts no ST-165,bet vēl konkrēti pateikt nevaru,iespējams vispār salasīts no vairākiem.Visādā ziņā ir sākt meklēt ST-185 dzinējs jebkādā stāvoklī,vēlams remontējams,jo tā pat viss tiks pārlasīts paša rokām,tā kā neredzu lielu jēgu tērēt lielu naudu.
Zem paneļa ir kļuvis krietni mazāk vadu,bet viss strādā joprojām normāli un manā autiņā sākā skanēt mūzika... :oops:

Njaa... ta slikta zinja nav iipashi patikama :(
Attēls
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4903
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Raimic » 21 Feb 2013 00:16

Silvia rakstīja:
Raimic rakstīja:Ir laba un slikta ziņa,sākšu ar slikto.
Pārbaudot VIN-u atklājās ka šis nav CS.No rūpnīcas Toyota Celica 2.0 turbo 4WD ST-185A Wide bodykit.Krāsa bija balta...
Pēc lielām izpētēm arī dzinējs izskatās ka ir ieklonēts no ST-165,bet vēl konkrēti pateikt nevaru,iespējams vispār salasīts no vairākiem.Visādā ziņā ir sākt meklēt ST-185 dzinējs jebkādā stāvoklī,vēlams remontējams,jo tā pat viss tiks pārlasīts paša rokām,tā kā neredzu lielu jēgu tērēt lielu naudu.
Zem paneļa ir kļuvis krietni mazāk vadu,bet viss strādā joprojām normāli un manā autiņā sākā skanēt mūzika... :oops:

Njaa... ta slikta zinja nav iipashi patikama :(
Nu es jau iru samierinājies,lai gan sākotnēji noķēru otro gruppu...Bet tā pat autiņš ļoti patīk un braucās ar viņu forši... :lol:
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Raimic » 21 Feb 2013 21:55

ИНФОРМАЦИЯ ОБ АВТОМОБИЛЕ
Модель CELICA AT180,ST18#
Двигатель 3SGTE 2000CC 16-VALVE DOHC EFI TURBO
Дата выпуска 09.1990
Тип КПП MANUAL TRANSMISSION
Код модели ST185L-BLMVZG
Период выпуска 10.1989-11.1993
Код цвета кузова 3E5
Расположение руля LEFT-HAND DRIVE VEHICLES
DESTINATION EUROPE (W/CATALYZER)
Комплектация TURBO 4WD TYPE
Кузов LIFTBACK
BODY SHAPE WIDE BODY
Регион EUROPE

nu kko tādu atradu...
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Artis » 21 Feb 2013 22:17

Raimic rakstīja:Ir laba un slikta ziņa,sākšu ar slikto.
Pārbaudot VIN-u atklājās ka šis nav CS.No rūpnīcas Toyota Celica 2.0 turbo 4WD ST-185A Wide bodykit.Krāsa bija balta...
Pēc lielām izpētēm arī dzinējs izskatās ka ir ieklonēts no ST-165,bet vēl konkrēti pateikt nevaru,iespējams vispār salasīts no vairākiem.Visādā ziņā ir sākt meklēt ST-185 dzinējs jebkādā stāvoklī,vēlams remontējams,jo tā pat viss tiks pārlasīts paša rokām,tā kā neredzu lielu jēgu tērēt lielu naudu.
Zem paneļa ir kļuvis krietni mazāk vadu,bet viss strādā joprojām normāli un manā autiņā sākā skanēt mūzika... :oops:


Šeit arī viss apstāsies....
Normālai mašīnai ir sava vērtība, nevis pirkt lētāko pieejamo CS kura tirgojās vairāk kā gadu. Jā, varbūt, CS celicas maksā drūmo kosmosu, bet tā ir normāla cena priekš sakārtotas limited edition mašīnas kura savā laikā ir debitējusi pasaules rallijā utt. un kurā ir vērts ieguldīt.
Nopirksi dzinēju, pārkrāsosi, sakārtosi salonu, iztērēsi savu laiku, līdzekļus un beigās sapratīsi ka nav bijis tā vērts. Atceros kad lietotājs briinums cēla augšā savu ST185, par dzinēju [ kapitālais remonts ] un hadenes +/- sakārtošanu viņš diezgan ok ciparu nolocija un tāpat beigās kaut kas nebija ok.
Šeit būs labs cipars jāiegulda, par kuru īstenība var nopirkt normālu CS celicu, jau gatavu ar oriģinālo krāsojumu un virsbūvi, nemaz nerunājot par dzinēju un salonu. Rezerves daļas šiem modeļiem nemētājas apkārt un tas nav gluži aiziet uz šrotu un iepirkt spaini ar CS detaļām.
Konkrēti šim eksemplāram vajag dzinēju, pārkrāsot virsbūvi, noteikti hadenē arī parādīsies gļuki, aizmugurējais diff's, ja grib visu ka OEM, jāliek būs torsens un beigās var sakārtot salonu un pārējos sīkumus. Krāsošana +/- 800 - 1000Ls, dzinējs 700 - 1000Ls, bez ātrumkārbas, diff's - +/- 150Ls, hadene - 250Ls + neplānotie izdevumi - 200Ls un beigās salons - 100Ls. Tās visas ir vidusmēra cenas un augot prasībām augs arī cena gan krāsošanai, gan visa pārējā sakārtošanai.
Mans posts nav domāts kā uzbrauciens, bet gan kā viela pārdomām, varbūt nemaz nav vērts sākt. Esmu saskāries ar daudziem cilvēkiem kuri grib uzbūvēt sev autiņu, lai citi atskatītos ikdienā, bet reti kurš to realizē jo pavisam vienkārši sākumā nav izvērtējis savas iespējas un projekta nulles pozīciju [ projekta sakārtošanu līdz ideālam stāvoklim, lai varētu sākt taisīt upgrade ]. Beigu beigās viss tiek pārdots kā projekts par 500Ls vai nodots tolmetā.
Neņem ļaunā, bet ja cilvēks pie manis atdzītu šādu CS celicu, tad pirms projekta būtu nopietnas pārrunas. :) Domāju ka dēļ projekta izmaksām jau saknē tiktu pateikts nē.
Kas zin, varbūt šeit ir vērienīgākais ST185 projekts Latvijā...
Lai veicās!
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Raimic » 22 Feb 2013 00:01

Jazz rakstīja:
Raimic rakstīja:Ir laba un slikta ziņa,sākšu ar slikto.
Pārbaudot VIN-u atklājās ka šis nav CS.No rūpnīcas Toyota Celica 2.0 turbo 4WD ST-185A Wide bodykit.Krāsa bija balta...
Pēc lielām izpētēm arī dzinējs izskatās ka ir ieklonēts no ST-165,bet vēl konkrēti pateikt nevaru,iespējams vispār salasīts no vairākiem.Visādā ziņā ir sākt meklēt ST-185 dzinējs jebkādā stāvoklī,vēlams remontējams,jo tā pat viss tiks pārlasīts paša rokām,tā kā neredzu lielu jēgu tērēt lielu naudu.
Zem paneļa ir kļuvis krietni mazāk vadu,bet viss strādā joprojām normāli un manā autiņā sākā skanēt mūzika... :oops:


Šeit arī viss apstāsies....
Normālai mašīnai ir sava vērtība, nevis pirkt lētāko pieejamo CS kura tirgojās vairāk kā gadu. Jā, varbūt, CS celicas maksā drūmo kosmosu, bet tā ir normāla cena priekš sakārtotas limited edition mašīnas kura savā laikā ir debitējusi pasaules rallijā utt. un kurā ir vērts ieguldīt.
Nopirksi dzinēju, pārkrāsosi, sakārtosi salonu, iztērēsi savu laiku, līdzekļus un beigās sapratīsi ka nav bijis tā vērts. Atceros kad lietotājs briinums cēla augšā savu ST185, par dzinēju [ kapitālais remonts ] un hadenes +/- sakārtošanu viņš diezgan ok ciparu nolocija un tāpat beigās kaut kas nebija ok.
Šeit būs labs cipars jāiegulda, par kuru īstenība var nopirkt normālu CS celicu, jau gatavu ar oriģinālo krāsojumu un virsbūvi, nemaz nerunājot par dzinēju un salonu. Rezerves daļas šiem modeļiem nemētājas apkārt un tas nav gluži aiziet uz šrotu un iepirkt spaini ar CS detaļām.
Konkrēti šim eksemplāram vajag dzinēju, pārkrāsot virsbūvi, noteikti hadenē arī parādīsies gļuki, aizmugurējais diff's, ja grib visu ka OEM, jāliek būs torsens un beigās var sakārtot salonu un pārējos sīkumus. Krāsošana +/- 800 - 1000Ls, dzinējs 700 - 1000Ls, bez ātrumkārbas, diff's - +/- 150Ls, hadene - 250Ls + neplānotie izdevumi - 200Ls un beigās salons - 100Ls. Tās visas ir vidusmēra cenas un augot prasībām augs arī cena gan krāsošanai, gan visa pārējā sakārtošanai.
Mans posts nav domāts kā uzbrauciens, bet gan kā viela pārdomām, varbūt nemaz nav vērts sākt. Esmu saskāries ar daudziem cilvēkiem kuri grib uzbūvēt sev autiņu, lai citi atskatītos ikdienā, bet reti kurš to realizē jo pavisam vienkārši sākumā nav izvērtējis savas iespējas un projekta nulles pozīciju [ projekta sakārtošanu līdz ideālam stāvoklim, lai varētu sākt taisīt upgrade ]. Beigu beigās viss tiek pārdots kā projekts par 500Ls vai nodots tolmetā.
Neņem ļaunā, bet ja cilvēks pie manis atdzītu šādu CS celicu, tad pirms projekta būtu nopietnas pārrunas. :) Domāju ka dēļ projekta izmaksām jau saknē tiktu pateikts nē.
Kas zin, varbūt šeit ir vērienīgākais ST185 projekts Latvijā...
Lai veicās!
Grūti nepiekrist,bet par cik pats skrūvēju,špaktelēju,metinu,krāsoju un šuju salonus,tad tās izmaksas manāmi mainās.Ir arī labi gali uz rezerves daļām.Tā kā vajadzīgs tikai sakarīgs pamats.Šis nebūt nav mans pirmais projekts,tas ir tikai pirmais japānis,līdz šim ir celti bembīši,jau no '96.gada.Pat smagākais bija E28 528i 1985.gada,kurš tika nopirkts šrotā pa 100$...No pirkšanas brīža līdz izietai TA 7 mēneši. :arsens: Nu bet ja jādzīvo pa servisiem,tad gan vāks,drīkst nošauties...
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Artis » 22 Feb 2013 09:21

Tad tik karogu rokās. :appl:
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Chris » 03 Mar 2013 17:02

Raimic rakstīja:ИНФОРМАЦИЯ ОБ АВТОМОБИЛЕ
Модель CELICA AT180,ST18#
Двигатель 3SGTE 2000CC 16-VALVE DOHC EFI TURBO
Дата выпуска 09.1990
Тип КПП MANUAL TRANSMISSION
Код модели ST185L-BLMVZG
Период выпуска 10.1989-11.1993
Код цвета кузова 3E5
Расположение руля LEFT-HAND DRIVE VEHICLES
DESTINATION EUROPE (W/CATALYZER)
Комплектация TURBO 4WD TYPE
Кузов LIFTBACK
BODY SHAPE WIDE BODY
Регион EUROPE

nu kko tādu atradu...


Kur Tu nolasīji šo informāciju? :)
VW Touareg - Daily
Celica - Ghost.
Celica: The name is derived from the Spanish word for "heavenly" or "celestial".
Lietotāja avatars
Chris
Toyota Celica Gen6
 
Atbildes: 340
Pievienojies: 09 Okt 2011 11:25
Atrašanās vieta: Cēsis.

Atbildēt Raimic » 26 Mai 2013 09:02

Kādu laiciņu šeit nekas nav rakstīts,vnk laika nebija.
Šis tas tā kā būtu paveikts.
Nomainīti aizmugures lukturi uz facflift
Attēls

Nomainīts konsoles panelis
Attēls
Tagad vairs nav tas briesmīgais caurums...
Tad tika atremontēts dzinējs,sagādāts 3S-GTE rev2 bloks,noslīpēta un iztaisnota kloķvārpsta,saslīpēti vārsti u.t.t.

tikko atvests bloks
Attēls

Pēc tam gāja vaļā lielā tīrīšana un pucēšana,slīpēšana

Iztīrīts,nomazgāts un nokrāsots
Attēls

Galvas pucings
Attēls

Savesta kārtībā motora "pravodka",tagad viss strāda un tika nahrenizēti visi "puņķi" no motortelpas

Iegādāts un uzstādīts CS intercooler
Attēls

Gatavs iecelšanai...
Attēls

Nu tagad ir apmēram ta
Attēls

Un arī vizuali autiņš tika biku pielabots

Jumts
Attēls

Salaboti lukturu pacēlāji
Attēls

Cits buferis,mazāk noguris...
Attēls

Darīts tika vēl daudz,bet nu gala rezultāts apmēram šāds
Attēls

Attēls

Attēls

Lustra ir uzlikta tikai uz vienu dienu dēļ pasākuma,vakarā tiks noņemta un gaidīs brīdi kad atkal savajadzēsies.
Tagad neliela pīpauze un gan jau atkal kko salabošu ...
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt TheEightc » 26 Mai 2013 09:10

:appl: :appl: :appl:
Toyota Celica '96 175hp
Ex Honda Accord 2.2Vtec swap 220hp
Crashed Opel Omega '95
Lietotāja avatars
TheEightc
New one
 
Atbildes: 41
Pievienojies: 01 Mai 2013 08:03
Atrašanās vieta: Liepāja

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Projekti / Project

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis