Raimic Kārlītis

Celicu īpašnieku individuāli veiktie projekti / Celica owners individual projects

Raimic Kārlītis

Atbildēt Raimic » 14 Jan 2013 01:15

No laika gala ir patikušas Celicas,bet bija tā,ka tas ko gribējās nebija dabūjams,vai arī ja bija,tad pa drūmo kosmosu,runa iet par Carloss Sainz limited edition.
Kā jau saka - vecuma marazms,pie jaunā auto iegades tika noliks,ka tam ir jābūt: Japanim
Benzīnam
turbo
4WD
Izvēle uz šiem kritērijiem ir ļoti maza,SUBARU Impreza vai TOYOTA Celica.Pec ilgas SS.lv Pētīšanas, nejauši uzdūros kādam auto,kuŗš izsenis ir paticis,zvans,braucu uz Ropažiem,skatu,noņemu skaidu un...saku ka apdomāšu,lai gan pats jau skaidri zinu,ka ņemšu.Tāds nu lūk ir stāstiņš par to kas tika iegādāts.
Bet nu tad par to kas tika iegādāts:
Izsenis kārotā TOYOTA Celica,ST185,2.0 TURBO,4WD Carlos Sainz...
Tas ir liela darba sākums,jo līdz šim attieksme pret auto ir bijusi ļoti nevērīga,paliek iespaids,ka cilvēki nemaz nav apjēguši ar ko brauc,jo šīs mašīna ne velti saucās Limited edition,tālāja 1991.gadā tika uzražotas 5000 mašīnas par godu slavenajam rallija braucējam Carlosam Sainzam,kurš savulaik ar šo autiņu izcīnīja sev ļoti svarīgus titulus.
Par auto:Toyota celica ST185 4WD turbo CS ((gen5)5.paaudze)
dzinējs 2.0 turbo ar water intercooler,kods 3S-GTE,izstrādāts sadarbībā ar Yamaha,aptuvenā jauda ap 210hp(pagaidām)
Piedziņa:patstāvīgā 4x4,ar 50/50 jaudas sadalījumu un pakaļēja tilta ,un starpasu bloķi.
Elektriskie logi un spoguļi,kā arī elektriski vadāma lūka,centrālā atslēga.Ādas salons un 10 speakers audio sistēma,Jāsaka,kas no tā darbojas,nav ne mazāka nojausma.
kā jau minēju autiņš ir daudz ko sava dzīvē pieredzejis,sacensības,trases u.t.t.Stāvoklis tehniskais ir ļoti labs,cilvēks ,no ka šo auto nopirku ir daudz pūļu ieguldījis šajā autiņā,pārlasīta hadene,dzinēja kapitālais remonts,līdz pārējam nav pieticis laika un naudas,tapēc arī tirgojās.
Mani plāni uz auto...sagaidīšu siltaku laiku un tad aidā jūriņā,saksies pamatīgas auto pārmaiņas,darbs būs jāiegulda pamatīgs un tas pats arī ir ar finansiālo ...
Ā,un vēl līdzi tika dota vēlviena turbīna,lielaka par to kas virsū,ģenerātors un rally lampas...
Te pāris bilžas no prkšanas brīža...


Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Darba pie mašīnas ir gana daudz,bet kā saka ,nav nepaveicamu darbu.Vēlāk safočēšu salonu unpievienošu,lai ir skaidrs no kā viss sākās.Centīšos šeit vest atskaiti par paveikto.Gan salabošanas joma,gan uzlabošanas jomā.
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Artis » 15 Jan 2013 13:22

Par labu eksemplāru attiecīgi jāmaksā. CS cena par labu eksemplāru vidēji sākas no 3000Ls.
Ja sludinājumā ir rakstīts - dzinēja kapitālais remonts, tad man automātiski saviebjās seja. :) Ja dzinējs ir vērts vaļā tad jāskatās divreiz uzmanīgāk. It sevišķi ja tas ir darīts Latvijā. Daudzi par kapitālo remontu sauc tikai pāris blīvju un blīvslēgu maiņu. Nedod dievs ja čalim bijušas līkas rokas tad tur viss kaķim zem astes. Šobrīd ļoti iesaku izmērīt kompresiju un nobraucot pirmos 1k kilometrus paskatīties vai neēd eļļu. Ja eļļu ēd, tad tur noteikti ir kaut kas kapitāls. Attēls
Kādi plāni ar bundžu? Pārkrāsosi?


Kapots ir no šķiedras?
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Raimic » 16 Jan 2013 00:11

Jazz rakstīja:Par labu eksemplāru attiecīgi jāmaksā. CS cena par labu eksemplāru vidēji sākas no 3000Ls.
Ja sludinājumā ir rakstīts - dzinēja kapitālais remonts, tad man automātiski saviebjās seja. :) Ja dzinējs ir vērts vaļā tad jāskatās divreiz uzmanīgāk. It sevišķi ja tas ir darīts Latvijā. Daudzi par kapitālo remontu sauc tikai pāris blīvju un blīvslēgu maiņu. Nedod dievs ja čalim bijušas līkas rokas tad tur viss kaķim zem astes. Šobrīd ļoti iesaku izmērīt kompresiju un nobraucot pirmos 1k kilometrus paskatīties vai neēd eļļu. Ja eļļu ēd, tad tur noteikti ir kaut kas kapitāls. Attēls
Kādi plāni ar bundžu? Pārkrāsosi?


Kapots ir no šķiedras?

Noteikti tiks pārkrāsots,98.9% ka būs melns dimants...bet tas siltākam laikam iestājoties,kad varēs darboties ar krāsām.Dzinējs tiešām ir dzīvs,tikai turbīna jānomaina,ir uzinstalēta keramiskā no Skyline,bet viņa ir mazāka par orģinālo,tātad pie zemiem rpm ceļ labi,bet pie 3000 rpm un augstāk turbīnas ražības pietrūkst.Ir arī orģinālā truba,atdošu uz pārbaudi un ja ir ok,tad krāmēšu virsu.
Kapots ir metāla...
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Artis » 16 Jan 2013 12:24

Par to liels prieks ka auto mainīs krāsu, jo "racing yellow" ar melnu kapotu bija modē pirms 12 gadiem. Kur prāts krāsot tādā krāsā? :o
Ja domā spiest uz performanci tad ieteiktu palūrēt devītās lūcijas [ EVO IX ] šrotā un paņemt turbīnu kopā ar cooleri. Būs mazliet gemars ar izplūdes kolektora salāgošanu, bet tam visam būs rezultāts.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Raimic » 17 Jan 2013 02:14

Jazz rakstīja:Par to liels prieks ka auto mainīs krāsu, jo "racing yellow" ar melnu kapotu bija modē pirms 12 gadiem. Kur prāts krāsot tādā krāsā? :o
Ja domā spiest uz performanci tad ieteiktu palūrēt devītās lūcijas [ EVO IX ] šrotā un paņemt turbīnu kopā ar cooleri. Būs mazliet gemars ar izplūdes kolektora salāgošanu, bet tam visam būs rezultāts.

Kā jau minēju,krāsa bija visnenozīmīgākais faktors pie auto iegādes.Pašam ar tošņī tas krāsojums.Nav jau vairs tālu līdz siltam laikam un tad jau varēs plosīties ar špaktelēm un krāsām... 8)
Paldies par padomu ;)
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Silvia » 19 Jan 2013 12:00

Jazz rakstīja:Par to liels prieks ka auto mainīs krāsu, jo "racing yellow" ar melnu kapotu bija modē pirms 12 gadiem. Kur prāts krāsot tādā krāsā? :o
Ja domā spiest uz performanci tad ieteiktu palūrēt devītās lūcijas [ EVO IX ] šrotā un paņemt turbīnu kopā ar cooleri. Būs mazliet gemars ar izplūdes kolektora salāgošanu, bet tam visam būs rezultāts.


Nu nez, man dzeltenā krāsa patīk! :oops: Varbūt gan ne konkrēti šāda un ne ar to melno haubi! Bet ar nedaudz citu toni, krāsojumu, iespējams aeirogrāfiju, varētu izskatīties ļooti labi! ;)
Attēls
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4903
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt andrytoy » 24 Jan 2013 10:02

dzeltena ar melnu ir ok.
vēl foršāk būtu koši oranži ar melnu.
Perfekti ātrie kredīti ir salīdzināti, jo tikai tā var izvēlēties labāko jebkurām vajadzībām.
andrytoy
New one
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 24 Jan 2013 10:00

Atbildēt Artis » 24 Jan 2013 22:42

Jā, tiešām. Attēls
Vēl diodes visos kaktos, pretīgus lietos diskus un auto ir līdzīgs kārtīgai miskastei. Attēls
Oranžā/dzeltenā krāsa izraisa vēmienu un saistās ar dziļiem laukiem. It sevišķi celicai, kur ir ļoti grūti atrast kaut ko kas izskatās ok uz virsbūves un nav OEM.
90% no visām celicām ir sačakarētas līdz galam, tieši dēļ krāsas un pretīgiem bamperiem. Ja cilvēkam nav gaumes, tad nav.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Raimic » 25 Jan 2013 10:48

Jazz rakstīja:Jā, tiešām. Attēls
Vēl diodes visos kaktos, pretīgus lietos diskus un auto ir līdzīgs kārtīgai miskastei. Attēls
Oranžā/dzeltenā krāsa izraisa vēmienu un saistās ar dziļiem laukiem. It sevišķi celicai, kur ir ļoti grūti atrast kaut ko kas izskatās ok uz virsbūves un nav OEM.
90% no visām celicām ir sačakarētas līdz galam, tieši dēļ krāsas un pretīgiem bamperiem. Ja cilvēkam nav gaumes, tad nav.

Pilnīgi piekrītu,oranžs ar melnu uz celicas būs galīgi garām un tādu jau ir daudz,nepatīk atkārtoties.Šis auto jau no rūpnīcas ir sanācis labs un neprasa nekādus diži lielos uzlabojumus.Tagad tik ir jāsavaed kārtībā viss kas ir nolaists līdz kliņķim un tad jau domās arī par visu pārējo.
Pagaidām ir aktuāla problēma ar temperatūras devēju,ne pa kam nerāda temperatūru dzinējam,varbūt kāds var kko ieteikt. :oops:
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Dhainaa » 25 Jan 2013 11:22

Par gaumi nestrīdās! Oranža ar melnu tīri neko izskatītos,galvenais, lai pašam īpašniekam patīk, nevis visiem! ;)
@Celica_lv
Lietotāja avatars
Dhainaa
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1528
Pievienojies: 19 Sep 2012 17:17
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Artis » 25 Jan 2013 18:27

Interesanti kas šim ir nolaists līdz kliņķim? Neskaitot vizuālo.
Pašu temperatūras dačiku ārā, izmēri pretestību sildot tālāk jau zināsi pats.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt WALA » 28 Jan 2013 13:16

Jazz rakstīja:Interesanti kas šim ir nolaists līdz kliņķim? Neskaitot vizuālo.
Pašu temperatūras dačiku ārā, izmēri pretestību sildot tālāk jau zināsi pats.


ņu kas nolaists līdz kliņkim var pajautāt Greidžam - viņa čomi savulaik sastutēja to auto no stāvokļa "elektronikas murgs" līdz tam ka jams vismaz 3 gadus pa laukiem arī braukāja , tā kā auto "laimīgo pircēju" ir atradis, iemsla slēpt laas īsti vairs nav.

P.S. ja šitam vēl ir ādas beņķi tad tie ir nākuši no mana ST185A JDMa, nez kāds ir sataisījis visus regulējumus vadītāja beņķim jeb joprojām pasažierim krutāks beņķis par vadītāju.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Artis » 28 Jan 2013 18:30

Jautājums dēļ šī -
Stāvoklis tehniskais ir ļoti labs,cilvēks ,no ka šo auto nopirku ir daudz pūļu ieguldījis šajā autiņā,pārlasīta hadene,dzinēja kapitālais remonts,līdz pārējam nav pieticis laika un naudas,tapēc arī tirgojās.

Bet nu jā, lauki ir atstājuši savu piesitienu uz šī ST185. Cerams visi tiks kvalitatīvi izlaboti un sāksies otrā dzīve.
P.S
Novēlu šim projektam līdzīgu scenāriju -
http://www.speedhunters.com/2012/10/all-trac-fury/
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

dzinejs

Atbildēt egiks73 » 28 Jan 2013 21:05

vari ielikt dzineja foto.?
egiks73
New one
 
Atbildes: 12
Pievienojies: 20 Okt 2008 16:38
Atrašanās vieta: lielvarde

Atbildēt Raimic » 29 Jan 2013 13:52

WALA rakstīja:
Jazz rakstīja:Interesanti kas šim ir nolaists līdz kliņķim? Neskaitot vizuālo.
Pašu temperatūras dačiku ārā, izmēri pretestību sildot tālāk jau zināsi pats.


ņu kas nolaists līdz kliņkim var pajautāt Greidžam - viņa čomi savulaik sastutēja to auto no stāvokļa "elektronikas murgs" līdz tam ka jams vismaz 3 gadus pa laukiem arī braukāja , tā kā auto "laimīgo pircēju" ir atradis, iemsla slēpt laas īsti vairs nav.

P.S. ja šitam vēl ir ādas beņķi tad tie ir nākuši no mana ST185A JDMa, nez kāds ir sataisījis visus regulējumus vadītāja beņķim jeb joprojām pasažierim krutāks beņķis par vadītāju.

Nu lūk arī ar to elektriku cīnos,cenšos piedadūt strādāt visu kam ir jāstrādā.Ļoti daudz nesaprotami tukši konektori,kas aizauguši ar dubļiem un ne mazākās nojausmas no kurienes un uz kurieni tie nāk.
Jā,taburetes ir ādas un joprojām pasažierim ir krutāks beņķis nekā vadītājam.
Dzinēja bildes vēl nav,biku vēlāk būs arī dzinējs un salons kāds viņš bija kad nopirku.
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Artis » 30 Jan 2013 12:28

Labāk nemoki sevi un sāc meklēt telpu kur to auto vari izjaukt līdz pēdējam un salikt visu atpakaļ no nulles, savādāk iedzīvosies lielās galvassāpēs. Šādi Tu cīnīsies tik ilgi kamēr pārdosi neko neuzsācis.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Raimic » 30 Jan 2013 19:47

Šodien tika izieta TA :lol:
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Silvia » 30 Jan 2013 22:57

Raimic rakstīja:Šodien tika izieta TA :lol:

Super! :)
Attēls
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4903
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt WALA » 03 Feb 2013 01:46

Uhh, nu tad pa lielam laikam jāsaka - "izturību" cik man zināms, tad puiši kas Ērgļos ņēmās ar šo auto, bija ieguvu''si savā īpašumā ST185 dzinēju atseviški no auto, ar atsevišķā detaļām no ST165 ( kā slapjais interkūlers) utml.. Pie manis jamie atbrauca pēc pāris elektroniskām detaļām + paņēma abus ādas beņķus, kā arī paņēma visus 4 amortizatorus ar atsperēm ( amorti škiet 2 no 4 bija pussprāguši un tecēja - bet tie diezin vai līdz šodienai būtu izvilkuši).

Par štekeriem runājot -dievs vien zin no kāda koyota tā " provodka" tev ir nākusi cik zinu tur čaļi savulaik ilgi cīnījās kamēr vispār tas auto normāli sāka rūkt. Tā kā nebrīnītos ka tur var būt sajaukums no ST165 ar kaut ko jaunāku.

P.S. Bet vot ka šis būtu CS modelis mani gan māc ļoti lielas šaubas !!! Bet nu pārliecinies pats pēc WIN koda.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt Raimic » 03 Feb 2013 02:07

WALA rakstīja:Uhh, nu tad pa lielam laikam jāsaka - "izturību" cik man zināms, tad puiši kas Ērgļos ņēmās ar šo auto, bija ieguvu''si savā īpašumā ST185 dzinēju atseviški no auto, ar atsevišķā detaļām no ST165 ( kā slapjais interkūlers) utml.. Pie manis jamie atbrauca pēc pāris elektroniskām detaļām + paņēma abus ādas beņķus, kā arī paņēma visus 4 amortizatorus ar atsperēm ( amorti škiet 2 no 4 bija pussprāguši un tecēja - bet tie diezin vai līdz šodienai būtu izvilkuši).

Par štekeriem runājot -dievs vien zin no kāda koyota tā " provodka" tev ir nākusi cik zinu tur čaļi savulaik ilgi cīnījās kamēr vispār tas auto normāli sāka rūkt. Tā kā nebrīnītos ka tur var būt sajaukums no ST165 ar kaut ko jaunāku.

P.S. Bet vot ka šis būtu CS modelis mani gan māc ļoti lielas šaubas !!! Bet nu pārliecinies pats pēc WIN koda.

Kādu dienu aizbraukšu uz WESSu un palaidīs kodu uz pārbaudi,tadd jau arī zinās.No kā pirku,jau apgalvoja ka ir CS un detaļas ir meklētas no šī modeļa,bet nu pateikt jau var daudz ko.
Cik saprotu tad kūleris ir uzklonēts no gen6...
Nekad nesaki-NEKAD
Lietotāja avatars
Raimic
Toyota Celica Gen5
 
Atbildes: 100
Pievienojies: 09 Jan 2013 23:56
Atrašanās vieta: Rīga

Nākošais

Atgriezties uz Projekti / Project

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis