Artis autoparks

Celicu īpašnieku individuāli veiktie projekti / Celica owners individual projects

Artis autoparks

Atbildēt Artis » 23 Okt 2012 15:52

Jau vairāk kā piecus gadus pa reizei ieskatos šajā forumā un saņēmos uztaisīt topiku par savu auto parku.

Pirmais auto ar kuru tika vērts maisam gals vaļā ir parasta 1990.gada piektās paaudzes celica.
Attēls
Iegādāta tika 2005.gadā un kalpo vēl šodien. Ekspluatācijas laikā tika mainītas parastās lietas kuras pakļautas atmosfērai, rotācijai, berzei un centrbēdzei. Vislielākais prieks ir par ritošo daļu jo tā kalpo visu šo laiku bez ieguldījumiem. Vienīgi uz skati aizmugurē viena atsaite divreiz bija jāmaina, bet beigās uzliku lemforderi un problēmu aizmirsu. Kā jau vienā topikā minēju, tad plānoju mainīt dzinēju, jo šim nobraukums jau ir pāri 250k km. Šobrīd domāju par 3S-GE no piektās vai sestās paaudzes. Šo problēmu pa ziemu vajadzētu atrisināt. Kāpēc ne kapitālo remontu esošajam dzinējam? Atbilde vienkārša - auto tiek aktīvi izmantots ikdienā. Izcels esošo dzinēju un kad būs sainstalēts jaunais dzinējs tad raus vaļā veco dzinēju un skatisies kas lācītim vēderā. Pirms diviem gadiem biju norāvis galvu, dēļ vārstu blīvslēgiem. Profilaksei, protams, saslīpēju kas bija slīpējams [ vārsti, pati galva, degkameras ], bet atklājās ka vārstu sēžās ir diezgan lielas bedres un tāpēc tās būtu jāmaina, kā arī vārstu vadīklās bija jūtama spēle, tāpēc nospļāvos uztaisīju simboliskās lietas un krāmēju galvu virsū. Tobrīd nebija laika iegrimt dziļāk remontos. Tāpēc redzēs vai šis vēl būs dzīvotājs.
Kārbai arī šoziem būs jāpamet motortelpa jo vietā nāks svaigāka kārba kurai pēc nopirkšanas tika uztaisīts kapitālais remonts [ sinhronizatoru maiņa ].

Tā tas viss cēlās un krita visu šo laiku, kad autoparkā uzradās vēl viena celica.
Attēls
1992. gada GT4 ST185 celica. Viss kā nākas - 4wd, 3S-GTE dzinējs + vēl dažas ekstras, ādas salons un kondiška. Interesanti ka toyota pirkta jauna Latvijā. Tajā laikā [ 1992.gadā ] kad Latvijā bija atmodas laiks, interesanti kurš varēja atļauties tādu autiņu ņemt jaunu no salona? Tas liekas ļoti interesanti un labprāt parunātu ar šo cilvēku. :)
Šai toyotai stāsts ir nedaudz nopietnāks nekā sarkanajai toyotai.
Pirms iegādes tika aizdzīts uz amservu, lai uztaisītu pilnu diagnostiku, kur atklājās dažādi sīkumi, bet kopumā tika atzīta par ļoti labi saglabājušos eksemplāru.
Pēc iegādes tika pabraukāts un saprasts cik labi viņa ir bijusi saglabāta [ paldies lietotājam ASC ].
Tika braukts kādu pusgadu un pirms ziemas tika uztaisīts kap. remonts reikai un turbīnai, lai drošāk šķērētos. :) Reikas kapitālais remonts stūres pastiprinātāja šķidruma noplūdi neatrisināja, tāpēc tika nojaukta visa stūres sistēma un meklēta vaina. Beigās vajadzēja uzvalcēt jaunas gumijas trubas un braukt tālāk, bet šeit tik viegli nevar tikt cauri. :D Sākās pilna ritošās daļas demontāžā un toyotas apstrāde pret rūsu pusotra gada garumā. Par cik auto bijis Latvijā kopš pirmās dzimšanas dienas, tad sāļi nav saudzējuši virsbūvi. :/ Par pārsteigumu jāmetina bija ļoooooti maz. Būtiskākais bija blakussēdētāja slieksnis, bet tie arī bija lielākie trakumi.
Šobrīd auto ir nolikts garāžā, lai gaidītu ziemu un gatavotos skatei [ rokas bremze A-Z jānomaina ] + vēl sākusi grabēt vadītāja priekšējā pusass. Tie sīkumi būtu jānomaina un var braukt pēc skates.
Plāni ar šo auto nikādi dižie nav. Savest līdz ideālam stāvoklim un varbūt pārkrāsot, jo ziemā krāmējot ir parādījušās šur tur buktītes un skrāpējumi. Krāsos vai nu baltu vai sarkanu. Par cik viena balta CS toyota jau draugam ir
Attēls
tad vēl vienu krāsot būtu stulbi. Tāpēc izskatās vairāk ka sarkanu. Ir vēl iegādāts viss priekš 10 skaļruņu sistēmas, tagad tikai jāsapērk paši skaļruņi. Tiks meklēts kas jaudīgāks par OEM variantu.
Ja vēl nebūs miera tad ķersies klāt performancei. CT26 garettu nomainīs devītā EVO turbīna ar kooleri priekšā. Šī turbīna ir no akmens laikmeta, pārāk liela un ļoti lēni boosto. Un tad jau varēs krāmēt virsū CS kapotu pilnai laimei [ priekšējais bamperis jau stāv plauktiņā ].
Bildes būs, tagad neko nopietnu nevaru atrast.
Paldies par uzmanību!
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt zirdzinsh » 23 Okt 2012 15:56

Tādas končas!!!!!!!! :appl:
Kas ar sidriņu uz mītu brauc, vakarā jau vesels draugs!
Jaunas auto daļas - lētāk kā citur!
Lietotāja avatars
zirdzinsh
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 7040
Pievienojies: 26 Jūl 2007 14:50
Atrašanās vieta: Riga, Upesciems

Atbildēt moon » 23 Okt 2012 18:18

Tad re pie kā ir nonācis ASC turboviks.
Ilgi metu uz to mašīnu aci, bet viņš tai laikā nepārdeva. Bet nu prieks, ka labās rokās, tad jau gen5 gt4 no ielām pavisam nepazudīs :)

p.s. varētu kādreiz saskrieties un parunāt pr 185, ganjau ar daudzām interesantām lietām un gļukiem ir nācies saskarties.
_________________
M
Celica GT-4 ST185
Lietotāja avatars
moon
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 535
Pievienojies: 01 Feb 2006 10:09
Atrašanās vieta: RIX

Atbildēt Artis » 23 Okt 2012 22:12

Iemet bildi, kas Tev par GT4. Daudz viņi nav Latvijā, tāpēc varbūt kaut kas zināms. ;)

Noteikti varam saskrieties.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Silvia » 23 Okt 2012 22:20

Jazz rakstīja:Iemet bildi, kas Tev par GT4. Daudz viņi nav Latvijā, tāpēc varbūt kaut kas zināms. ;)

Noteikti varam saskrieties.

Brauc atrādīties uz meetu! ;) :chaliits:
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4894
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt zirdzinsh » 24 Okt 2012 07:55

Silvia rakstīja:
Jazz rakstīja:Iemet bildi, kas Tev par GT4. Daudz viņi nav Latvijā, tāpēc varbūt kaut kas zināms. ;)

Noteikti varam saskrieties.

Brauc atrādīties uz meetu! ;) :chaliits:


obligāti!!!!! :bubu:
Kas ar sidriņu uz mītu brauc, vakarā jau vesels draugs!
Jaunas auto daļas - lētāk kā citur!
Lietotāja avatars
zirdzinsh
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 7040
Pievienojies: 26 Jūl 2007 14:50
Atrašanās vieta: Riga, Upesciems

Atbildēt Palma » 24 Okt 2012 08:14

ak šīs skaistules :)
This is no rocket science - it's TOYOTA !!!

Eagle Talon TSi AWD
Dodge Grand Caravan 3.8 LPG Sold
Toyota Celica Gen7 Sold
Toyota Celica Gen 5 Sold
Lietotāja avatars
Palma
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1825
Pievienojies: 12 Aug 2010 00:11
Atrašanās vieta: Rīga,ķegums

Atbildēt Artis » 24 Okt 2012 11:32

zirdzinsh rakstīja:
Silvia rakstīja:
Jazz rakstīja:Iemet bildi, kas Tev par GT4. Daudz viņi nav Latvijā, tāpēc varbūt kaut kas zināms. ;)

Noteikti varam saskrieties.

Brauc atrādīties uz meetu! ;) :chaliits:


obligāti!!!!! :bubu:


Kaut kad oktobra sākumā vienības gatvē nākot pēc vakariņām čilī picā, aiz šotkas tika atrasta celicaclub vizītkarte. :)
Jāsakopj sīkumi [ kā piemēram skate un vēl šādi tādi vizuālie sīkumi ] un jābrauc atrādīties. Cerams ar visām trijām. :D
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt siii » 24 Okt 2012 11:54

Jazz rakstīja:
zirdzinsh rakstīja:
Silvia rakstīja:
Jazz rakstīja:Iemet bildi, kas Tev par GT4. Daudz viņi nav Latvijā, tāpēc varbūt kaut kas zināms. ;)

Noteikti varam saskrieties.

Brauc atrādīties uz meetu! ;) :chaliits:


obligāti!!!!! :bubu:


Kaut kad oktobra sākumā vienības gatvē nākot pēc vakariņām čilī picā, aiz šotkas tika atrasta celicaclub vizītkarte. :)
Jāsakopj sīkumi [ kā piemēram skate un vēl šādi tādi vizuālie sīkumi ] un jābrauc atrādīties. Cerams ar visām trijām. :D


gaidam ciemos :)
Lietotāja avatars
siii
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 3024
Pievienojies: 09 Jūl 2010 08:02
Atrašanās vieta: Valdlauči

Atbildēt tolstij » 24 Okt 2012 23:02

kaa var nosaukt toyota turbinu par garrettu :doh:
un iegriezhas vinja momentaali, meklee vainu savaa auto. man pat pec parbuves vinja samera atri iegriezhas.

vispar ljoti razhigu turbinu uz shi motora nav jegas likt ja nedomaa motora vadibu mainiit, jo chipot originalo nevar un bez taa necik talu netiksi.
pats shobriid braucu ar apmeram 300zs un nekur talak vairs netieku ar standarta vadibu

pelekais auto izskatas ljoti svaigs - skauzh! :)
Toyota Celica GT-Four ST185
Lietotāja avatars
tolstij
New one
 
Atbildes: 129
Pievienojies: 27 Dec 2010 23:06
Atrašanās vieta: LV/EE

Atbildēt Artis » 25 Okt 2012 00:44

Ko tur meklēt? Cik tā turbīna pūš, tik pūš.
Garretts ne garretts, bet mīnuss ir akmens laikmeta turbīna, tā ir visšvakākā lieta uz st185 motoriem, jēdzīgākais variants ir evo9 turbo + kūleris + izplūdes kolektors, bet nu tas ir $$$, ko, atkal, nav īsti vērts likt iekšā tajā vecajā lamatā.
Sākumā nepareizi pateicu, ct26 turbīna nav ne liela ne maza, tā vienkārši ir slikta, kompresoru mapi tur bija nesaderīgi vai kas tāds, un arī pati kvalitāte izstrādājumam zema, mūžīgi tur plaisā tās wastegate ligzdas čugunā, tāpat kā plaisa izplūdes kolektorā ir gandrīz vai norma.
Performance šim aparātam ir tāds slapjais sapnis, kur bez lieka četru cipara $$$$ neiztikt. Tajā pašā laikā var paņemt dzinēju no ST205 un īpaši neiespringt jo tad uz paplātes ir jau par 40 HP vairāk, bet vai tas vispār ir vajadzīgs? Tas ir tāpat kā E30 M3 mēģināt šķūnēt uz performanci. Šie auto vairāk darbojās kā kulta autiņi, un vērtība viņiem ir liela ja ir atstāti rupnieciskajā izpildījumā. Tāpēc pārāk neiespringstu uz to performanci, tam man ir citi autiņi, ar kuriem nolaist tvaiku. :)

P.S
Tev ir jaudas līknes no 300 zirgspēku 3S-GTE dzinēja?
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt tolstij » 25 Okt 2012 09:25

turbina nav slikta, vinja ir atbilstosha stock dzineja vajadzibam, uztaisi hibridu ar lielaku kompresora puses rotoru un buus viss kaa nakas, par frontalo kuleri piekriitu, to vajag, viss parejais ir pilnigi lieki jo talak par tiem 300zs tapat neaizleksi ja neliksi kadu vems vai ms

liknes man nav, ja ljoti interesee varu k-kad ar gtechu atmeeriit, tad arii precizu jaudu zinashu
Toyota Celica GT-Four ST185
Lietotāja avatars
tolstij
New one
 
Atbildes: 129
Pievienojies: 27 Dec 2010 23:06
Atrašanās vieta: LV/EE

Atbildēt tolstij » 25 Okt 2012 09:27

un ir daudz iespejamo variantu kapec turbiina nepuush kaa vajag un var likties ka suuds un neiet ka vajag.
lidz shim visas gt4 ko redzeju iet sliktaak par sakoptu 3s-ge, mashinas ir nolaistas
Toyota Celica GT-Four ST185
Lietotāja avatars
tolstij
New one
 
Atbildes: 129
Pievienojies: 27 Dec 2010 23:06
Atrašanās vieta: LV/EE

Atbildēt Artis » 25 Okt 2012 11:29

Turbīnai nav iemesls negriezties kā nākas. Boost leaki nav un turbīna ir svaigi atrestaurēta. Dzinējam pirms ~ 20k km ir bijis kapitālais remonts. Ar to turbīnu katram savs. Vislabākais un lētākais jaudas upgrade's ir nolikt auto garāžā uz kādu mēnesi un to visu laiku braukt ar kaut ko neinteresantu un mazjaudīgu. :)
Atceros kad meklēju GT4 toyotu, priekš sevis. 2007. gadā apskatīju kādas piecas un visām kaut kas nebija kā nākas. Toreiz vēl BO celica stāvēja placī, pārējām vai nu dzinējs negriezās kā nākas, vai viss kopā. Labu GT4 atrast ir ļooooti grūti. Nenormāli noveicās ka ASC piedāvāja savu, par ļoti labu ciparu un tāpat bija jāiegulda, salīdzinoši niecīga, uzmanība atsevišķiem mezgliem.
Šīm mašīnām nepieciešama liela uzmanība [ kurai nav? :) ] un gluži parastu 10w40 eļļu nevar liet un mainīt pēc 10k km. Lielai daļai, šo auto lietotāju, svarīgāk ir uzlikt blow off'u nevis sakārtot kādu tehnisku niansi.
Kamēr nav sakārtota nulles pozīcija [ sakārtots stock ] tikmēr par uzlabojumiem var aizmirst.
Kad GT4 bija svaigi iegādāts [ pirms 15k km dzinējam bija pilns kap.remonts ], noliekot blakus sarkano 2.0 atmosfēru, divi korpusi GT4 bija priekšā.
Šobrīd būtu interesanti nolikt balto CS celicu un pelēko GT4 uz strīpas. [ baltajai pirms diviem gadiem tika mainīts dzinēja bloks ar visām iekšām, pret pilnīgu nullīti pasūtītu no amserva + galvai tika samainīts viss ko varēja samainīt ].
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt tolstij » 25 Okt 2012 20:56

vari paintereseties ko maksaja tas jaunais bloks ar iekshaam?
Toyota Celica GT-Four ST185
Lietotāja avatars
tolstij
New one
 
Atbildes: 129
Pievienojies: 27 Dec 2010 23:06
Atrašanās vieta: LV/EE

Atbildēt Artis » 26 Okt 2012 13:41

Apaļi 1400Ls, bet tas bija pirms ~ 3,5 gadiem.
Vajadzēja pieskrūvēt savu karteri, agregātus [ ģenerātoru, starteri utt ] un likt virsū galvu. Attēls

Šodien garais ceļš mājās. :lol:
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt Artis » 30 Jan 2013 17:39

Pavasaris nav aiz kalniem. Tāpēc jāieliek ļoti sliktas kvalitātes bilde. :)
Priekš ST185 piemērīti un iegādāti kaltie diski, lai var "šķērēt".
Attēls

Par ST182 diskiem domas dalās. Prasās ko lielāku - 17'.
Prātā ir Rota Grid
Attēls
Boost
Attēls
vai Fighter modelis
Attēls
. Neesmu vēl izlēmis, bet laiks ir līdz martam ko domāt. Varbūt tepat LV uzpeldēs kāds sakarīgs disku komplekts.
Lietotāja avatars
Artis
New one
 
Atbildes: 444
Pievienojies: 11 Dec 2006 22:56

Atbildēt cizh » 30 Jan 2013 17:58

man jau tie boost vislabaak patiik,liidzīgi kā rays wolk diski drifteriem :)
das naglishen babken pizdung!
Lietotāja avatars
cizh
New one
 
Atbildes: 240
Pievienojies: 03 Dec 2009 20:08
Atrašanās vieta: Purchix

Atbildēt cizh » 30 Jan 2013 17:58

oi nee biku sadirsu, tie pirmie es domaaju ;)
das naglishen babken pizdung!
Lietotāja avatars
cizh
New one
 
Atbildes: 240
Pievienojies: 03 Dec 2009 20:08
Atrašanās vieta: Purchix

Atbildēt Chris » 31 Jan 2013 09:17

Man ari patik pirmie.
BMW e46 - Daily
Celica - Ghost.
Celica: The name is derived from the Spanish word for "heavenly" or "celestial".
Lietotāja avatars
Chris
Toyota Celica Gen6
 
Atbildes: 334
Pievienojies: 09 Okt 2011 11:25
Atrašanās vieta: Cēsis.

Nākošais

Atgriezties uz Projekti / Project

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis