Bo celica st185

Celicu īpašnieku individuāli veiktie projekti / Celica owners individual projects

Bo celica st185

Atbildēt BriinumsBo » 16 Sep 2008 16:36

Viss sākās tālajā 2007.gada aprīlī :D Atbraucu no Slovēnijas, apnika gulēt laukos un pārvācos atpakaļ uz Rīgu, iestājos darbā, tad nu vaidzēja kautkur to piķi tērēt un izdomāju ņemt un uzturēt melno Celicu, ko kādreiz braukāja senči. Pats arī ar viņu kautkad braukāju, bet tad tas bija tikai transportlīdzeklis reizi mēnesī uz klubu. Auto tika ievests Latvijā kādaa 2003 vai 2004 gadā, pabraukāts un tad ielikts Rumbulā uz tirgošanu. Tā bija milzīga kļūda, jo auto nostāvēja tur kādu pusotru gadu, reāli dubļos, sniegā, sālī. Ik pa laikam kāds pircējs ar neuzsildītu motoru izgāza pa maskaveni, uzvāca jaunu sāls devu un atkal turpat nometa.
Tad vēl nebiju celicaclub.lv bet vietējie jau apsprieda šo auto te , kur jau bija iedotas iesaukas "mironis", "piemineklis", utt..

Citāti:

Kljavins rakstīja:es labak pa to melno neizteikos nav nevienas vesalas vietas tiesa gan biju garam ejot piegajis ,bet nu izskatijas nozelojami no apaksas nekas cits ka rusa un ellas nopludes utt. skumigs skats...


Jazz rakstīja:Attēls
Attēls
Attēls

Kā izteicās mehāniķis, pēc vainu nosaukšanas - nosākuma jāsalabo šīs, lai varētu sākt skatīties motoru un pārējo. Tātad - reika jāmaina (liels brīvgājiens, saļņiki tek), visi suporti beigti (ķīlē bremzes) tādēļ arī kad izbraucu likās, ka mans vecais 2.0 kadetiņš gāja krietni labāk, nemaz nerunājot par parasto 2.0 celicu. Vel aizmugurē amīši tek, priekšējiem atboiņiki beigti (mehāniķis teica: izskatās ka ar to auto ir normāli lekts kautkur), motors viss eļļā, benzīna noplūde arī kautkur. Apakša aprūsējusi. Pēc visa izskatās ka mašīna ļoooti ilgi ir stāvējusi un puvusi. Vel priekša ir sista, redzams ka sataisīts ar šķībi pa roku galam, ielikts neorģinālais radiators un bampers, kas pat nav pieskrūvēts malās (vai arī nebiju kur pieskrūvēt). Ja gribi kautkur viņu transportēt, tad meklē riepas, jo izbraukt placī nevarēsi, 2 rati mīksti.
Tās visas bija tehniskās nelaimes, ko varēja ātri noteikt, droši vien ir visādi zemūdens akmeņi arī, nerunājot par tādiem sīkumiem kā aizmugures bagāžnieks netaisās ciet, blakussēdētāja durvis vispār vaļā nevar dabūt, ar atslēgu durvis nevar aizslēgt, spoguļi regulējas manuāli ar roku nevis ar elektrību, kā paredzēts (bakstam pirkstu stiklā, kamēr ir leņķis). Vienīgais, kas pēc skaņas bij labs - motors. Šancēja ļoti klusi, vienmērīgi, kļūdas arī ārā nemeta (elektriski kompis). Taču kompresiju nomērīt neizdevās, jo tad tur coolers jāņem nost, bet man pietika ar jau nosauktajiem defektiem, lai es viņu pa 2900 eur neņemtu. Par turbīnu nezinu, itkā, kad iespiedu kautko jau viņai tas rādītājs uzkāpa.
Tāds nu ir tas piemineklis (kā izteicās džeks no plača). Nezinu vai ir jēga viņu ņemt. Protams, var jau to visu salabot, bet ja uz pārdošanu ir tādas vainas, tad pieļauju, ka vēl būs daudz un dikti. Tā ka varam izstrīpot šo no 25 000 eksemplāriem :) Cerams no palikušajiem 24 999 es nopirkšu kādu drīzumā. :)


Lai nu kā, tai pašā 2007.gada aprīlī ar čomu tika startēts japcar.lv un pie reizes bija stimuls ņemt un restaurēt šo auto. Tad es vēl nedomāju "restaurēt", bet apmēram "paņemšu, nomainīšu riepas, pielabošu tur sīkumus..". Toreiz biju zaļš gurķis, nezināju par auto pilnīgi NEKO! vārds turbīna man asociējās ar košļenēm un "turbo mode" uz 90`to gadu macintosh datoriem. Mani brīdināja par lieliem izdevumiem, bet stūrgalvība ņēma savu. Par saviem rēķiniem (nu ļoti lēti) tika dabūts auto savā pārziņā. Un tad sākās process, kad auto paņēma 110% no ikmēneša algas, un tā vairāk kā gadu...

Turpinājums sekos 8)
Pēdējo reizi labojis BriinumsBo - 17 Sep 2008 14:53, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt BriinumsBo » 17 Sep 2008 14:51

Staavoklis PIRMS.
Kad autiņš bija ieradies Latvijā, laikam bija diezgan labā stāvoklī, ripoja labi, rūsas nekur nebija. Pēctam braukājoti laikam pāris reizes bija nokauta turbīna (pašsaprotami, jo turbo motori ir jāpārzin un attiecīgi jāizturas pret viņiem uzmanīgi, nebrīnos ka radiem jaunam turbodžipam vislaik birst nost ljurba un interkūlers). Labojot turbīnu daži labi paspēja radiatora rezerves bačokā ieliet stiklu šķidrumu. Tas satur spirtu un laika gaitā no rezerves nokļuva radiatorā un radiators kirdik. Iespējams motors arī dabūja savu svilumu un dilumu dēļ lielā spiediena, ko izraisīja saputojies spirts. Bet nekas, izskalojām un viss norm. Vēl tieši pirms pārdošanas senčiem sanāca notriekt mežacūku uz kādi 80kmh. Cūka beigta uz vietas, mašīnai bojāts kapots, bampers un vēl kkādi sīkumi, bet te parādījās cik ļoti noder zem bampera iebūvētais aizsargbleķis - radiators neskarts! (šo bleķi parasti noņem, ja pārnes interkūleri uz priekšu). Auto servisā nostāvēja gandrīz pusgadu. Serviss izdomāja ietaupīt 20ls un nepirkt st185 bamperi, bet uzlikt no FWD celicas (nezinu kuras). Skats pagalam un miglas lukturus arī vairs nevarēja ielikt (ko vēlāk pārdevu Jazz).
Vēl tika uzlikts labs bundulis aizmugurē ar diviem stobriem, kas toreiz deva labu, klusu, maigu rūkoņu.
Tas laikam viss ko atceros!

Tad es gaaju skolaa un tikmeer Celica stāvēja un puva Rumbulas autoplacī.
Tad auto nonāca manās rokās.
Bija visādi sūdi kas jāizdara lai izietu TA, utt.. jeb obligātie remonti.
Motorā: Tika nomainītas visas eļļas, filtri, zobsiksna rullīši u.c. siksnas.
Servī pateica ka man turbīna jāmet ārā, bet aiznesu čomam un viņš čerez TurboBaltija restaurēja un tur nekas traks neesot bijis.
Auto joprojām bija mazliet bremzīgs, kas tika atrisināts iegādājoties ņeržas downpipe (elkonis no turbas uz izpūtēju), kurš aizstāja milzīgo katalizatoru. Acīmredzot katalizators bija jau piepūsts pilns ar sūdiem. Ietaupīti arī daži kilogrami :) Uz downpipe uzlikts arī jauns O2 sensors.
Attēls
Auto jau bija ripināms, bet sāka raustīties pie lielāka spiediena vai karsta motora. Tika nomainīts benzīna filtrs, sveces, svečvadi (Magnecor 8.5mm, 90ls komplekts), sadalītāja rotors un vāciņš. Pa visiem kopā problēma lēnām atrisinājās. Vēl gadījās,ka vienu dienu riktīgi sāka raustīties auto, bet izrādījās ka svečvads bija panācis laukā, ko protams nevar redzēt nenoņemot interkūleri.
Attēls

Piekarē:
Tika iegādāts komplekts ar poliuterāna buksēm, jo st185 celicai bija grūti sameklēt bukses, īpaši man strādājot dienas darbu, bez mašīnas. bukses "SuperPro bushings", kkādi 300ls komplekts no štatiem. Pie reizes arī visiem stieņiem tika nņemta rūsa un pārkrāsoti.
Attēls
Protams arī amortiazācija bija aizgājusi pilnīgi un pavisam. Kā jau jauns gurķis protams gribēju zemāku sportiskāku auto, tika pasūtītas "Cobra" sporta atsperes, kas arī pazemina auto pa 4cm. Tika nomainītas PlazaBaltic salonā un kopā uzlikti KYB Extra amīši, kas attiecīgi piegriezti augstumam.
Attēls
Nedaudz vēlāk arī tika iegādātas lielās bukses aizmugurējam tiltam. Neilona bukses no Austrijas, padara piekari vēl cietāku. Oriģinālās bukses maksā 60ls gabalā, kopā sešas. Pēc bukšu nomaiņas uzradās baigie sitieni, uzspiežot gāzi. Izrādās ka neilona (cietas plastmasas) bukses nav īsti precīza izmēra un tika pievienotas poly gumijas blīves, kas vienlaicīgi arī mazliet amortizē tiltu.
Attēls
Protams visādas gumijas bija beigtas - pusasīm, reikai, kur vēl ne, pludoja motors. Pa ceļam kādas tik gudrības nebija dzirdētas par to kāpēc man stūrei 1cm brīvgājiens. Bez maz vai jāpasūta reika pa štuku latiem. Tika nomainīts augšējais stūres krustiņš motortelpā (reizē nomainot benzīna filtru) un brīvgājiens pazuda.

Likās, ka nu jau daudz maz atrestaurēts. Vislaik bija doma par jauniem diskiem, ādas salonu utt. kā tad.

Vizuālam skatam tika iegādāti 25mm flanči aizmugurējiem ratiem, jo oriģināli widebody celicai rati ir drausmīgi uz iekšu.
Attēls
pirms/pec:
AttēlsAttēls

Pa starpai tika iegādāta AFR gauge, bez ciparnīcas, pie stock sensora. Reāli ziemassvētku eglīte, neko daudz nedod. IEgādāts HKS Turbo Timer Type-1. reāli laba štelle, rāda arī ātrumu, apgriezienus, 0-100kmh, 200m 402m, baterijas voltāžu. ar brīdinājumiem. izmaksāja ap 100latiem + 5h atmuitošana vairāku dienu garumā.
Attēls

Motorā tika uzstādīta oil catch can, jeb kartera atgāzu filtrs, CUSCO, dabūju pa kādiem 60$ ebay.
Attēls

Aiz nezinjas pa starpai arī iegadata pusass, nissan s13 bypass un daudzi nieki, ko reali nevaidzeja.

Pludoja motors, zuda eļļa dafiga. Gandrīz litrs uz 1000km. Auksts motors deva vairāk baltus dūmus ārā (vārstu saļņiki beigti, gredzeni arī uz beigām.) un pie pilna boost naaca melni dūmi pa izpūtēju (laikam pazuda ar turbo restaurāciju, neatceros, varbuut nee). Pāris reizes biju dabūjis tā saucamo "Fuel Cut", kad pārlieku liela spiediena dēļ drošības nolūkos tiek atrubīts benzīns. Pie turbīnas atradu saplaisājušu spiediena trubiņu. Trubiņa uz aktuatoru, kas tiešā veidā kontrolē turbo spiedienu. Kad beidzot dabūju boost gaugi, bija jau laikam par vēlu. Tagad vairāk interesējoties un apgūstot, pieļauju teoriju, ka šīs trubiņas dēļ arī vairāk eļļu rija, jo PCV (positive cranckase ventilation) sistēmai uz celicas ir jābūt pilnīgam vakuumam, kas palīdz noslēgt gredzenus. kopā ar gaugi uzliku arī mehānisko boost kontroli, tīri tā lai ātrāk sasniedz kaut stock spiedienu.
Vienu dienu nedaudz atvelkot pārsimt metrus (kā jau jaunam gurķim - ar neuzsilušu motoru), iedegās eļļas spiediena lampiņa - līmenis bija nokritis zem minimālā līmeņa. Laikam šis bija liktenīgi, jo no tā mirkļa ar katru dienu aizvien vairāk no rītiem klabēja šāles (pirms uzkāpj spiediens). Līdz beidzot varēja just klaboņu arī braucot.
Bija jālabo motors, tā stundiņa bija situsi...


to be continued..
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt BriinumsBo » 25 Sep 2008 11:16

Kapitaalais remonts.

Tā kā no auto neko nesapratu, pašam garāžas nebija, negribēju uzticēties random servisiem, kas nav rakuši 3sgte vaļā. Pēc cc.lv biedru ieteikumiem devos uz "Rallija klubu" Briņģu ielā 2.
Pirmā kļūda bija nenoslēgt līgumu. bet es nekad nespēju ņemties ar to birokrātiju. Remonti ievilkās 2x ilgāk. Cena pieauga no sākumā solītiem 800Ls līdz Ls 1680.40 (kas ir apaļš 2400 eur). un tad sarakstīta kautkāda tāme, par ko jau padiskuteejaam..
Attēls

Sajūgs diezgan dranķīgs, pirmajā dienā 3x noslāpu, vislaik smirdēja, lai arī cik viegli uzsāktu. bet nu jā, sajūgs 120ls :)
Skumjākais, ka Rallija klubā diezgan nerunīgi un steidzīgi pret visu attiecās. Šokā biju, kad prasīju "kad jāmaina eļļa kārbai?" man atbildēja "nekad". es saku, bet nu kautkad tak jāmaina, nu teiksim pēc 80k km, man atbild "vai tad tu pa gadu nobrauksi 80k". īsti nesapratu komentāru, bet mani veiksmīgi ar steigu novirzīja no tēmas. protams kārba man nav tā labākā stavoklī, bet kāda starpība, visiem ķerās 3.ais gaņģis :D
Sākumā piedāvāja noraut EGR sistēmu, piekritu, bet beigās izrādās ka nenomainīja, teicās, ka piebraucot motoru labāk nevaig.
Skumji, ka man nepateica ne kādā stāvoklī bloks, ne kloķene, vai cilindri un gredzeni lielāki vai standarta, vai šāles lielākas vai nē, kādā stāvoklī galva utml svarīgas lietas... Dīvainā kārtā mani atrunāja no kalto virzuļu/gredzenu lietošanas, kuri izmaksātu gandrīz tikpat cik tikai oriģinālie gredzeni, ko man uzlika. Lai arī īpašnieks ir lādzīgs, zinošs cilvēks un dažas noderīgas lietas pastāstīja, samaksājot 2400 EUR par remontu man tomēr gribētos zināt kautko vairāk par veikto remontu un motora stāvokli.
Visai šai attieksmei uzpeldēja iemesls, kad uzzināju, ka Rallija klubs ar manu auto daudz neko nav darījuši - lielaakaa dalja darbu veikti Toyota Wess centrā. RK vairaak darbojās kā starpnieki uzliekot savu procentu. Nu varbūt ka viņi izcēla motoru un pēctam aizveda uz WESS. Katrā ziņā esmu vīlies, ka mani kā jau pie latviešiem pieņemts vienkārši apstrādā. Garantijas arī nekādas :/
Lai arī tāmē iekļauta kautkāda vārstu apstrāde utt, vārsti klusāki nepalika.
Tā nu es ierubīju savu turbo timer, uzliku brīdinājuma signālu uz 2200 RPM un 2500 RPM un lēnā garā piebraucu šāles. Ja kāds taisa kapitālo un vaig piebraukt motoru, noteikti iesaku ja ne šo HKS type-1, tad noteikti jebkādu "shift light", kam var norādīt apgriezienu brīdinājumu, ļoti noderīgi!! konkrētais HKS iespīdas spilgti sarkans un pīkst.
Kamēr piebraucu motoru, nācās nomainīt rocenes lokus. Nomainīju arī diferenciālī ielieto eļļu uz Motul produktu, jo ielietā izskatījās ka putojas un diezgan bieza. nezinu vai rocene vai eļļa bet kautkas bremzēja uzsākšanu ziemā, bija jūtama bremze. Mans domāt ka biezā eļļa. Rocenes loki arī šad tad sāka dauzīties braucot. Nomainīju reizē eļļu un lokus un abas problēmas pazuda. Nomainot eļļu arī pārliecinājos ka manai celicai ir Torsen diferenciālis 8)

Te laikam beidzās lielākās problēmas un varēju jau normāli izbaudīt ziemas priekus (cik nu tās dienas bija ar 2-3cm sniedziņu)

..
Pēdējo reizi labojis BriinumsBo - 29 Jūn 2009 16:22, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt BriinumsBo » 25 Sep 2008 11:30

Uzrakstīju pāris tutoriāļus

Durvju sensoru remonts:

http://celicaclub.lv/forum/viewtopic.php?t=861

Attēls


Nahrenizejam iepluudes rezonatoru

http://celicaclub.lv/forum/viewtopic.php?t=983

Attēls


Pārkrāsojam šķotkas (logu tīrītājus)

http://celicaclub.lv/forum/viewtopic.php?t=938

Attēls
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt MP_ICE » 25 Sep 2008 13:44

Bļin zosāda uzmetas uz to tāmi skatoties :? Pats visu to mainīju savam motoram. Detaļu cena +/- ok, bet darbs vienkārši iespārda
Lietotāja avatars
MP_ICE
New one
 
Atbildes: 148
Pievienojies: 08 Mar 2006 15:55
Atrašanās vieta: Sigulda

Atbildēt Monks » 25 Sep 2008 14:28

Nesmuki Rallija Klubs straadaa :wc:
Var to visu cilivizētāk darīt. Bo grib motoru remontēt lūdzu... bet tad pasakiet "ka detaļas mums ir,bet pārlasīt motoru mēs dodam citam kantorim".

Vai otrs variants pasaka "ka mums ir sadarbība ar Wes un atlaide laba un ka tu Wess tādu atlaidi nedabūsi". un+ garantija darbotos ;)
Celica king of the road Attēls
Lietotāja avatars
Monks
New one
 
Atbildes: 785
Pievienojies: 17 Jan 2007 21:29
Atrašanās vieta: Latvija,Salaspils

Atbildēt BriinumsBo » 25 Sep 2008 16:33

Monks rakstīja:Nesmuki Rallija Klubs straadaa :wc:
Var to visu cilivizētāk darīt. Bo grib motoru remontēt lūdzu... bet tad pasakiet "ka detaļas mums ir,bet pārlasīt motoru mēs dodam citam kantorim".

Vai otrs variants pasaka "ka mums ir sadarbība ar Wes un atlaide laba un ka tu Wess tādu atlaidi nedabūsi". un+ garantija darbotos ;)


jaa par garantiju arii jautaajums. ja pats buutu wessaa taisiijis, tad buutu garantija 1 gads, bet tagad ja kas notiek tad man speciaali jaadabuu tas cilveeks, kas ar to darbojaas. bet cik saprotu garantija darbojas tikai uz detaljaam? ja taa, tad gredzeni, shaales un sajuugs veel nebirs nost (tfu tfu tfu :D) un domaju ka pat sajugs nav ar WESS saistiits,o tas nav toyota produkts.. hmm un manliekas ka vinji teica ka man pusasiim putekljgumijas beigtas un ka taas mainiitas, bet taamee tikai reikas gumijas :? katraa zinjaa pusass gumijas bija pa pieskari, pirms meenesha visu mainiiju..
nu es ceru ka man kapitaalais veel ilgi nebuus jaataisa, bet kad buus, tad visticamaak beidzot iegaadaashu kautkaadu shrotu/miniauto kaa daily driver un tad pats leenaa garaa paarlasiitu visu. protams ja buus nauda, tad vieglaak iedot speciaalistiem, bet, kaa redzams, ar vinjiem kaa ar biteem.. otreiz 2400eur par stock mazo dalju nomainju nu diez vai pikjoshu. esmu apguvis pietiekami zinaashanas, ka kaltos virzuljus tomeer vaig. varbuut manas prasiibas ir izaugushas stipri virs stock jaudas.
Gan jau ka vinji labi taisa rallijam auto, bet manu nezkaapeec deva toyota centram. ipashnieks sakumaa prasiija vai auto prieksh ielas vai saceneem, es teicu ka rallijaa 100% netaisos braukt, bet pa ielu arii nepukinaashu kaa seene. varbuut te vinji izlemj kur taisiit :/
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt ParaTr00per » 25 Sep 2008 20:51

mnja... izskataas tiiri "latvijas variants" (tm) - pagraabt naudu, atrast kaadu, kas to dara leetaak un starpiibu uzvaariit. piekam taapat neviens nepateiks, kas iisti tur ir dariits tam motoram - valjaa jau neskruuveesi...

man volvo 940 ar 4cyl 8v motoru par galvas bliives mainju A5 Motors paprasiija "300-400ls, varbuut (lasi - pilniigi noteikti) vairaak. 3-4 dienu darbs". detaljaas tur sanaak ~20ls (visas bliives motora galvas mainjai)... siguldaa AR Auto paprasiija dienu laika un 55ls par darbu.
--
Rinalds,
ToyMR2
ParaTr00per
New one
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 03 Mar 2007 18:30
Atrašanās vieta: Kekava, Latvia

Atbildēt MyPa » 28 Sep 2008 18:52

BriinumsBo rakstīja:Kapitaalais remonts.

Tā kā no auto neko nesapratu, pašam garāžas nebija, negribēju uzticēties random servisiem, kas nav rakuši 3sgte vaļā. Pēc cc.lv biedru ieteikumiem devos uz "Rallija klubu" Briņģu ielā 2.
Pirmā kļūda bija nenoslēgt līgumu. bet es nekad nespēju ņemties ar to birokrātiju. Remonti ievilkās 2x ilgāk. Cena pieauga no sākumā solītiem 800Ls līdz Ls 1680.40 (kas ir apaļš 2400 eur). un tad sarakstīta kautkāda tāme, par ko jau padiskuteejaam..
Attēls

Sajūgs diezgan dranķīgs, pirmajā dienā 3x noslāpu, vislaik smirdēja, lai arī cik viegli uzsāktu. bet nu jā, sajūgs 120ls :)
Skumjākais, ka Rallija klubā diezgan nerunīgi un steidzīgi pret visu attiecās. Šokā biju, kad prasīju "kad jāmaina eļļa kārbai?" man atbildēja "nekad". es saku, bet nu kautkad tak jāmaina, nu teiksim pēc 80k km, man atbild "vai tad tu pa gadu nobrauksi 80k". īsti nesapratu komentāru, bet mani veiksmīgi ar steigu novirzīja no tēmas. protams kārba man nav tā labākā stavoklī, bet kāda starpība, visiem ķerās 3.ais gaņģis :D
Sākumā piedāvāja noraut EGR sistēmu, piekritu, bet beigās izrādās ka nenomainīja, teicās, ka piebraucot motoru labāk nevaig (man gan domāt, ka darba darītāji atteicās veikt modifikāciju jo tas palielinātu izplūdes gāzu daudzumu un viņi būtu vainīgi, ka es neizeju skati)
Skumji, ka man nepateica ne kādā stāvoklī bloks, ne kloķene, vai cilindri un gredzeni lielāki vai standarta, vai šāles lielākas vai nē, kādā stāvoklī galva utml svarīgas lietas... Dīvainā kārtā mani atrunāja no kalto virzuļu/gredzenu lietošanas, kuri izmaksātu gandrīz tikpat cik tikai oriģinālie gredzeni, ko man uzlika. Lai arī īpašnieks ir lādzīgs, zinošs cilvēks un dažas noderīgas lietas pastāstīja, samaksājot 2400 EUR par remontu man tomēr gribētos zināt kautko vairāk par veikto remontu un motora stāvokli.
Visai šai attieksmei uzpeldēja iemesls, kad uzzināju, ka Rallija klubs ar manu auto neko īsti nav darījuši - viss veikts Toyota Wess centrā. Viņi tikai darbojās kā starpnieki uzliekot savu procentu. Nu varbūt ka viņi izcēla motoru un pēctam aizveda uz WESS. Katrā ziņā esmu vīlies, ka mani kā jau pie latviešiem pieņemts vienkārši apstrādā. Garantijas arī nekādas :/
Lai arī tāmē iekļauta kautkāda vārstu apstrāde utt, vārsti klusāki nepalika.
Tā nu es ierubīju savu turbo timer, uzliku brīdinājuma signālu uz 2200 RPM un 2500 RPM un lēnā garā piebraucu šāles. Ja kāds taisa kapitālo un vaig piebraukt motoru, noteikti iesaku ja ne šo HKS type-1, tad noteikti jebkādu "shift light", kam var norādīt apgriezienu brīdinājumu, ļoti noderīgi!! konkrētais HKS iespīdas spilgti sarkans un pīkst.
Kamēr piebraucu motoru, nācās nomainīt rocenes lokus. Nomainīju arī diferenciālī ielieto eļļu uz Motul produktu, jo ielietā izskatījās ka putojas un diezgan bieza. nezinu vai rocene vai eļļa bet kautkas bremzēja uzsākšanu ziemā, bija jūtama bremze. Mans domāt ka biezā eļļa. Rocenes loki arī šad tad sāka dauzīties braucot. Nomainīju reizē eļļu un lokus un abas problēmas pazuda. Nomainot eļļu arī pārliecinājos ka manai celicai ir Torsen diferenciālis 8)

Te laikam beidzās lielākās problēmas un varēju jau normāli izbaudīt ziemas priekus (cik nu tās dienas bija ar 2-3cm sniedziņu)

..



Neabizojies bet tevi konkreti app*sa ! pie maniim servisa tame butu uz 1000 ls un veel mashinu nopuleetu ! pa 1600ls veel nokraasotu !
:D Feel the POWER of CeliCa
Lietotāja avatars
MyPa
New one
 
Atbildes: 280
Pievienojies: 30 Aug 2008 08:34
Atrašanās vieta: Jurmala

Atbildēt Monks » 29 Sep 2008 07:15

reālā suma bija 800-900LS drošivien ko paprasīja Wess + Ralija klubs pareizināja x2 = 1800LS = 100% varka ;)
Celica king of the road Attēls
Lietotāja avatars
Monks
New one
 
Atbildes: 785
Pievienojies: 17 Jan 2007 21:29
Atrašanās vieta: Latvija,Salaspils

Atbildēt MyPa » 29 Sep 2008 20:07

Monks rakstīja:reālā suma bija 800-900LS drošivien ko paprasīja Wess + Ralija klubs pareizināja x2 = 1800LS = 100% varka ;)



pareizi !
:D Feel the POWER of CeliCa
Lietotāja avatars
MyPa
New one
 
Atbildes: 280
Pievienojies: 30 Aug 2008 08:34
Atrašanās vieta: Jurmala

Atbildēt BriinumsBo » 30 Sep 2008 15:12

piemirsu uzrakstiit, pashaa saakumaa, kad veel auto nebija uz ielaam un gaaja garo celju liidz sagatavoshanai tehniskam staavoklim, no Vikmanja skyline tika uzliktas sveces NGK Iridium grade 8, (sky ir V6, viena svece bija beigta. viss jau chiki bet man jau likaas ka 8 par aukstu un iisti nesadeg.
Nesen samainijos ar chomu ar sveceem, uzliku ngk (non-iridium) grade 6. bet veel vairaak skaabeklis palika paari izpluudee. tagad uzliku NGK Iridium grade7, ideaali, sadeg viss skaabeklis, tagad jaadomaa kaa padodt vairaak gaisu, vai piereguleet mazaaku benziina padevi. pirmais variants izklausaas labaaks, mosh pagrieziishu pa 0.1-0.2 bar vairaak boost, kad dabuushu elektrisko kontrolieri. vai arii kad sapelniishu uudens iesphricei, tas arii paliidz padariit liesaaku degmaisiijumu (neskaitot miljons citu plusu)..
stock sveces st185 ir cold grade 6, 220-280zs optimaalaa aukstuma pakaape ir 7.
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt BriinumsBo » 13 Okt 2008 08:42

deelj muusu valstsviiru nespeejas notureet celjus normaalaa staavoklii piespiedu kaartaa atteicos no zemajaam atspereem priekshaa. vadaamiiba pasliktinaajaas par 70%. jaameklee alternatiivi veidi (glaazhu savilceeji, cietaaki stabilizatori, plakanas riepas)

zemaas/cietaas atsperes:

Attēls

Attēls

vaniljas pudinsh:

Attēls

suka zhiznj
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt MyPa » 13 Okt 2008 10:37

Runaajot par shito CELICU pats gribeeju pirkt !


Tur bija reeciens par cenu uz placha vinja maksaaja baigo naudu bet pazvaniiju ! Sanaak BO Mammai vinja pateica pusi no taas cenas !

Bet tieshi peec zvana biju jau nopircis citu !
:D Feel the POWER of CeliCa
Lietotāja avatars
MyPa
New one
 
Atbildes: 280
Pievienojies: 30 Aug 2008 08:34
Atrašanās vieta: Jurmala

Atbildēt BriinumsBo » 13 Okt 2008 10:48

MyPa rakstīja:Runaajot par shito CELICU pats gribeeju pirkt !


Tur bija reeciens par cenu uz placha vinja maksaaja baigo naudu bet pazvaniiju ! Sanaak BO Mammai vinja pateica pusi no taas cenas !

Bet tieshi peec zvana biju jau nopircis citu !


kad tu vinju skatiijies? pirms 2-3 vai pirms 7 gadiem?
btw, tagad ja kaads ir pirceejs, pa 4100ls paardotu. peec pirmaa sniega 5k.
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt WALA » 13 Okt 2008 10:50

kas ta nu Bo, gribas kaut ko jaunāku, vai vienkārši apnicis ar šo ņemties ?!?!?
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt BriinumsBo » 13 Okt 2008 11:00

WALA rakstīja:kas ta nu Bo, gribas kaut ko jaunāku, vai vienkārši apnicis ar šo ņemties ?!?!?


gribu st185rc virs 300 vai arii smuku 205. leetaak sanaaks nopirkt gatavu komplektu, nekaa saveejo kjimpereeties. pie tam man nav ne garaazhas ne jaudas stenda kur reguleeties. bet neticu ka kaads latvijaa nopirks, nav pieprasiijuma, visticamaak turpinaashu leenaam celt sho pashu :D
apnicis nav, ja buutu garaazha, es laukaa neliistu :D bet laiks un iespeejas paaraak ierobezhotas, jaaskataas uz situaaciju reaalaak.
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt BriinumsBo » 05 Nov 2008 15:50

veel kas tika dariits kkad peedeejaa pusgada laikaa:

uzstaadiits ARC top mount intercooler. DAUDZ labāka gaisa plūsma. Piespiežot gāzes pedāli vakūms pazūd momentāli, atšķirībā no stock. Tie kas grib griezt augšā boost, bet negrib likt interkūleri priekšā, šis ir labs risinājums. Stock interkūlers ir pārāk blīvs un ļoti slikti laiž cauri pie spiediena, kas lielāks par standarta 0.8bar. Stock kuulerim arii iekšējās trubās nav zig-zag veida plāksnītes temperatūras novadīšanai. ARC kūleri pieejami japānā, jauni maksā kkur 1300$, dabūju pa 500$. līdzi nāca arī pāreja ko piemetināt lai uzstādītu HKS SSQV blowoff. neesmu vēl to izdarījis.
Šobrīd tirgoju ARC kūleri, jo nezinu cik ilgi man būs šī mašīna (šobrīd bez tiesībām nav nekāda jēga no viņas) un vaig naudu sociālām lietām :D Vēl ir doma varbūt pārnest ARC uz priekšu, bet laikam nav tas labākais risinājums. Iemesls - dajebkāds kūlers virs motora tāpat ir pakļauts karstumam. Lai arī labāka plūsma šim ARC, tāpat kā stock - sēžot pie sarkanajiem krustojumos viņš uzsilst.

Attēls

Attēls

uztaisīju arī ūdens dzesētāju, bet par to citreiz.. pagaidām bilde idejai no pirmās versijas ar vienu sprauslu:
Attēls

uzstādīju HKS SSQV blow-off kā by-pass. ja interesē ir arī no ieplūdes trubas pārveidošanas bildes.
Attēls


iegādāju grounding kit un voltage stabilizer (Inazuma, djošaks :D), pats negribēju taisīt, ne man instrumenti, ne kuja.

Attēls


nesen atradu normālu elektropreču veikaliņu un uztaisīju sev "sleepy eyes" kitu - podzinjas lai var pacelt gaismas sev vēlamajā augstumā, ar ieslēgtām vai izslēgtām gaismām.

Attēls

Mans lielais projekts: Nitgauge - uz Nokia N810 bāzēts dačiku monitors.
Attēls
sīkāk: Nokia N810 & Arduino based in-car dashboard pats programmeeju un taisīju visu (skat: http://www.japcar.lv/forum/ecu-voltmeter-usb-pc-t394.html )

ahh un jā, pēdējais pirkums - Apexi El1 Boost gauge. Vecā Autogauge rādīja galīgi neprecīzi un ar palielu brīvgājienu. Šis aparātiņš rāda labi :)

Attēls


par remontiem - tika nomainīta viena pusass pavisam, otra pa pusei salabota. baigais čakars. ņēmu no slavas pusasi, bet tā bija pilnīgi beigta, piespiežot gāzi jau tarkšķēja :D vēl nomainīju vienu gultni, kas nosprāga čakarējoties ap pusasi. gultni dabūju pie Vitamīna ar atlaidīti, tāpat kkur pie 50ls sanāca. ā un wess dod tikai gultni, bez gumijas blīvēm un ABS sarga. tās dabūju no veikaliņa krāsotāju ielā. kkur 5ls.

Diezgan ilgs čakars bija arī bremžu remonts. Tā bija diezgan smaga problēma laikam kopš iegādāju sev šo auto. kreisais supports bij mazliet ierūsējis (cilindriits), tad nu ar citu gudrību palīdzību saremontēju. Visa sākums un beigas šeit: http://www.celicaclub.lv/forum/viewtopic.php?t=950
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt BriinumsBo » 19 Mar 2009 11:14

izmazgaaju kuuleri. cereeju ka naaks klaat jauda, bet njifiga iespadiiga. no mp_ice aiznjeemos arii shvammes gaisa filtru, arii atshkjiriibu nejuutu :/

ar pr86 saremonteejaam abus prieksheejos supportus, vairaak darbojaas vinjsh :) diivaini ka blokjeeties atkal saaka tieshi kreisais supports ko pirms gada jau taisiiju. tiesa, toreiz nenomainiiju gumijas, etc. shkjidrums ar vel nav mainits, mosh tur dafiga uudens un taapeec ruusee :/
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt MP_ICE » 19 Mar 2009 12:22

bloķējas vadīklas vai virzulis ?
Lietotāja avatars
MP_ICE
New one
 
Atbildes: 148
Pievienojies: 08 Mar 2006 15:55
Atrašanās vieta: Sigulda

Nākošais

Atgriezties uz Projekti / Project

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis