Turbina uz 7gen

Dzinēja, piekares un cits tunings / Engine, suspension tuning

Atbildēt o515 » 02 Mai 2007 21:28

da pa tiem 5k es uz aatro izmetu, tak domaajot reaali, normaals kits maksaa ap 2k eebrejinju, plus darbs, plus kompis, plus veel visaadi lorinji (neesmu gudrinieks, bet nu cik noprotu virzulji toch citi vajadziigi), kas jaamaina pie turbo likshanas, mosh lielaakas bremzes, pusasis, varbuut netiishaam kaarba noraujaas, plus kljuudas faktors kko salaizhot griistee, tad nu beigaas taads cipars arii sanaaktu.

Un par 200+ ponijiem uz prieksheejiem ratiem vieniigais kaifs ir vilkt taisnee, jo liikumos neprofesionaalis normaali nevarees kraameet, lai prieksha nesliid aaraa.

Nu tas, protams, ir tikai mans lohatrona viedoklis, labojiet, ja kljuudos :)
Lietotāja avatars
o515
New one
 
Atbildes: 217
Pievienojies: 01 Feb 2006 14:29
Atrašanās vieta: My Riga

Atbildēt garais » 02 Mai 2007 21:33

o515 rakstīja:da pa tiem 5k es uz aatro izmetu, tak domaajot reaali, normaals kits maksaa ap 2k eebrejinju, plus darbs, plus kompis, plus veel visaadi lorinji (neesmu gudrinieks, bet nu cik noprotu virzulji toch citi vajadziigi), kas jaamaina pie turbo likshanas, mosh lielaakas bremzes, pusasis, varbuut netiishaam kaarba noraujaas, plus kljuudas faktors kko salaizhot griistee, tad nu beigaas taads cipars arii sanaaktu.

Un par 200+ ponijiem uz prieksheejiem ratiem vieniigais kaifs ir vilkt taisnee, jo liikumos neprofesionaalis normaali nevarees kraameet, lai prieksha nesliid aaraa.

Nu tas, protams, ir tikai mans lohatrona viedoklis, labojiet, ja kljuudos :)


ar to savākšanu domāju nevajadzētu būt problēmas jo vispar 7gen man iepatikās tieši ar stabilitāti - kā pielīmēta pie asfalta , un priekšu vismaz man ir vieglāk savākt nekā pakaļas piedziņu!
Celica - it is not just ride it's lifestyle!
Lietotāja avatars
garais
New one
 
Atbildes: 65
Pievienojies: 13 Apr 2007 18:25
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt Arsens » 13 Jan 2008 00:06

nu man lidzigi kad gribas biku vairāk kumeļus lai ņiprāka :)
Attēls
lexus is
Lietotāja avatars
Arsens
New one
 
Atbildes: 124
Pievienojies: 24 Dec 2007 20:47
Atrašanās vieta: Kuldiga/Rīga

Atbildēt Kastor » 26 Feb 2008 15:10

lasaam viela priekss Gen 7 Celica VVTi ar C2 Turbo
http://www.celica-club.co.uk/fpsite/features/bubba/Main.htm
Ole :) celica GEN 7
Lietotāja avatars
Kastor
New one
 
Atbildes: 85
Pievienojies: 05 Feb 2008 03:17
Atrašanās vieta: Kaut kur in Riga

Atbildēt BrothersGTS » 13 Apr 2008 11:38

tyt e6e nado podumatj nad tem ,kuda tam zasunutj etu turbinku...t.k. japonec Celica o4enj otla#annij mehanizm....da i mesta pod kopotom ne o4enj to estj...
2. eto u# boljno dorogoj Pont.....esli xo4eca menjatj golovu ka#die 2-3 mesjaca to mO#na stavitj.... :(
3. u nas v Latvii nikto takim ne zanimaetca....toljko Litovci..profesionaljno mogut eto vse sklepatj....nashim Kuljibinam lu46e ne davatj
4. da i za4em v etu maljutku pihatj e6e turbo....esli zaho4eca pobolee, lu46e prosto 4ipanutj
Lietotāja avatars
BrothersGTS
New one
 
Atbildes: 110
Pievienojies: 10 Feb 2008 19:56
Atrašanās vieta: Latvia , Daugavpils

Atbildēt Eljdar » 13 Apr 2008 19:29

А при чем тут ГБЦ?Вообше с этим мотором не знаком,но насколько понимаю,слабое место это блок,но в наше время это непроблема ,он же гильзуется
А место под капотом там хватает
Lietotāja avatars
Eljdar
New one
 
Atbildes: 127
Pievienojies: 01 Feb 2006 17:55

Atbildēt soulfreak » 13 Apr 2008 19:55

1ZZ turbinejas un pat loti labi! Uz MR-S ir loti populari dazadi kiti. Viens no labakajiem atzits MWR - www.monkeywrenchracing.com Taja saita ir diezgan labi un isi aprakstits kadam jaudam kas vajadzigs utt... Bet pirms kaut ko turbinet, velams uztaisit motoram kap.rem. un lietot MWR dalas pec nepieciesamibas, jo originalas Toy dalas ir zemas kvalitates!
soulfreak
 

Atbildēt Eljdar » 13 Apr 2008 20:55

kautka otradak sanak,jo toyota ir viens no nedaudziem razotajiem,kuriem standarta detali tur diezgan lielu slodze,bet tas tomer attiecas 2JZ vai 3S motoriem
Lietotāja avatars
Eljdar
New one
 
Atbildes: 127
Pievienojies: 01 Feb 2006 17:55

Atbildēt WALA » 13 Apr 2008 21:07

Eljdar rakstīja:kautka otradak sanak,jo toyota ir viens no nedaudziem razotajiem,kuriem standarta detali tur diezgan lielu slodze,bet tas tomer attiecas 2JZ vai 3S motoriem


Redz dzīve ir izrādījies, ka 2 ZZ-GE ir diezgan ātri nokaujams, kaut gan no otras puses ir cilvēki kas lieto labākās pieejamās eļļas un dzīvo cepuri kuldami.
Otra lieta cik saprotu tad 1zz-fe TOYO ir atklājis defektu ar eļļas gredzeniem. Tā kā šis un tas jau izlec arī TOYO.

Ak jā arī dažiem iepriekšējās paaudzes motoriem eļļas ēšana bijusi raskturīga ( es gan jāsaka dieviem tādiem motoriem braucot ar neko tādu neesmu novērojis)
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt soulfreak » 13 Apr 2008 23:04

jā jā, tiem ZZ motoriem un vēl veselam lērumam jauno motoru ir rūpnīcas defekti un sliktas kvalitātes materiāli :cry: Toyota vairs nav tā Toyota, ko pazina 90'os :oops:
soulfreak
 

Atbildēt soulfreak » 14 Apr 2008 07:55

Viss lieliski :) pāgājušo nedēļu pasūtīju no MWR sev šāles (3x lētākas kā pie vietējiem dīleriem) un nu jau šorīt 8:00 tās atradās pie manām namdurvīm, samaksājot par šippingu tikai 22$ :shock: :)
soulfreak
 

Atbildēt Eljdar » 14 Apr 2008 19:54

Nu tad paliek tikai ceret ka laba капиталка palidzes tiem motoriem
Lietotāja avatars
Eljdar
New one
 
Atbildes: 127
Pievienojies: 01 Feb 2006 17:55

Atbildēt 131 » 14 Apr 2008 22:02

Eljdar rakstīja:Nu tad paliek tikai ceret ka laba капиталка palidzes tiem motoriem

Bez turbas jau nu tas pagaidām griežas labi... :roll:
Protams, ka gribētos labāk, bet nu tad ir jāņem auto ar vairāk nekā 1,8l motoru... :roll: :roll:
Attēls
Attēls
Lietotāja avatars
131
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 2525
Pievienojies: 13 Jūl 2007 18:36
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt BriinumsBo » 15 Apr 2008 09:13

taa jau ir, jo vairaak celsi, jo vairaak galvassaapes peectam. ja trases mashiina, tad protams savaadaak. ja vaig vairaak jaudu, tad japerk ietilpigaaks motors, kas ir daudz efektiivaak, ekonomiskaak, mazaak nokauti nervi utt..
es jau gadu kraameejos ap savu GT4 un sen esmu atteicies no domas likt interkuuleri, lielaaku ljutbu utt. atceros kaa man saakumaa gribeeja iebarot GT35 turbiinu, labi ka veselais sapraats attureeja :D vieniigais ko apdomaaju tagad ir vieglaaki diski, aluminija radiators, alumiinija aizsargs (kas naaks zem CS bampera) un varbuut vieglais kardaans.. bet uz gen7 laikam tas neattiecas, jums jau taa ir uz pusi vieglaaks korpuss :D
bet ja ir paarlieku daudz laiks un nauda un veelme, tad protams zaljaa gaisma eksperimentiem :)
Lietotāja avatars
BriinumsBo
New one
 
Atbildes: 2058
Pievienojies: 11 Apr 2007 12:26
Atrašanās vieta: riga jou

Atbildēt Eljdar » 15 Apr 2008 17:55

Manuprat ka GT35 bus padaudz,bet GT30 bus всамий раз,так что var drosi nemt,ja ne tagad tad pec gada tocno noderes,jo pie ta laika kak raz sagribesi kautko nomainit :)
Lietotāja avatars
Eljdar
New one
 
Atbildes: 127
Pievienojies: 01 Feb 2006 17:55

Atbildēt Palma » 23 Apr 2012 16:56

kas ar to PowerFC iekš Gen7 GT izmaksas un realums?:?
This is no rocket science - it's TOYOTA !!!

Eagle Talon TSi AWD
Dodge Grand Caravan 3.8 LPG Sold
Toyota Celica Gen7 Sold
Toyota Celica Gen 5 Sold
Lietotāja avatars
Palma
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1825
Pievienojies: 12 Aug 2010 00:11
Atrašanās vieta: Rīga,ķegums

Iepriekšējais

Atgriezties uz Tehniskais tunings / Performance tuning

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis