7 gen Lift Bolts

Tehiskās nianses! Par un ap auto niķiem, defektiem un remontiem! / Celica repairs and technical information

7 gen Lift Bolts

Atbildēt vamis » 26 Mar 2007 09:48

Briivdienas tika pavadiitas skatoties, kas laaciitim veederaa...

Secinājums: VISIEM GT-S ir jaaizveic zemaakaprakstiitais pasaakums, veelams regulaari ik peec ~30-40 k km. liidz 2002 gadam razhotaam (liidz VIN JTDDY3*T*20060197) tas ir jaaizdara OBLIGAATI, ja vien nav droshas info, ka ieprieksheejais auto saimnieks to tikko nav izveicis. Jaunākiem auto tas tāpat ir vēlams, jo nomainīt skrūves var 30 min laikā, jaunas maksaa 60 sant WESSaa, bet ja vinjas ir nolūzušas tad tas ir pasmags pasākums. Manā gadījumā bij nolūzusi ieplūdes puses skrūve un nomaiņas pasākums aizņēma ~14h :(

Pamatideja, ka autinjiem ir ruupniicas defekts skruuveem, kas tiek noveersts garantijas ietvaros. Bet es nezinu nevienu GTS iipashnieku LV, kam veel buutu autinjam garantija...

Oficiāls TOYOTA dokuments: http://teamcelica.com/tech/installs/liftbolts/liftbolts.pdf

vairaaki apraksti, ka veikt nomainju:
http://www.teamcelica.com/tech/installs/liftbolts/
http://www.users.on.net/~nbenjamin/tech/liftbolts/

Reku bildes no pasākuma. Sorry par kvalitaati. pretenzijas telefona razhotaajiem :D

Taa autinsh izskatījās sestdien.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Skruuves, kas tika nomainiitas. Saliidzinājumam:
jauna | vesela, bet padilusi | noluuzusii
Attēls

Novērojumi pēc skrūvju nomaiņas.
1. Jaudas pieaugums peec 6k, kad ieslēdzas lift ir DAUDZ juutamaaks
2. Degvielas pateerinsh samazinaajies apmeeram 1,5x

Noveerojumi ir peec ~300 km nobraukshanas.
Lietotāja avatars
vamis
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1056
Pievienojies: 31 Jan 2006 10:44
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt WALA » 26 Mar 2007 09:51

Ak ta kaads reaali saskaaries, es jau kaadu labu laiku atpaklaj biju shito iepeetijis, kad skatiijos uz mobile.de Corollu TS VVTLi ar sabeigtu motoru. Cik saprotu nekas taac shausssmiigi slikc nenotiek, bet nu jauda zuud, tajaa apgriezienu diapazonaa kuraa tam Variable Valve liftam jaastraadaa.
Pēdējo reizi labojis WALA - 26 Mar 2007 09:55, labots 1 reizi.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt vamis » 26 Mar 2007 09:54

Manaa gadiijumaa laikam bij otraadi. Viss pasaakums bij iestreedzis taadaa staavoklii, ka iepluudes puses vaarsti straadaaja lift rezhiimaa nepaartraukti. Liidz ar to izskaidrojamas benzhas pateerinja izmainjas un auto taga iet labaak tani apgriezienu diapazonaa, kas ir pirms lifta. Un liftam iesleedzoties izmainjas ir juutamaakas.
Pēdējo reizi labojis vamis - 26 Mar 2007 11:09, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
vamis
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1056
Pievienojies: 31 Jan 2006 10:44
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt WALA » 26 Mar 2007 10:02

vamis rakstīja:Manaa gadiijumaa laikam bij otraadi. Viss pasaakums bij iestreedzis taadaa staavoklii, ka iepluudes puses vaarsti straadaaja lift rezhiimaa nepaartraukti. Liidz ar to izskaidrojamas benzhas pateerinja izmainjas un auto taga iet labaak tani apgriezienu diapazonaa, kas ir pirms lifta. Un liftam iesleedzoties izmainjas ir juutamaakas.


Hmm izklausaas diivaini, bet nu labi nav vairs tik spilgtaa atminjaa taa konstrukcija. Man kaut ka likaas, ka bez taas skruuves viena no taam VVT vai VVL siteemaam neshanceeja.
In cars we trust !!!
Lietotāja avatars
WALA
New one
 
Atbildes: 6018
Pievienojies: 09 Jūn 2006 12:06
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt vamis » 26 Mar 2007 10:08

WALA rakstīja:
vamis rakstīja:Manaa gadiijumaa laikam bij otraadi. Viss pasaakums bij iestreedzis taadaa staavoklii, ka iepluudes puses vaarsti straadaaja lift rezhiimaa nepaartraukti. Liidz ar to izskaidrojamas benzhas pateerinja izmainjas un auto taga iet labaak tani apgriezienu diapazonaa, kas ir pirms lifta. Un liftam iesleedzoties izmainjas ir juutamaakas.


Hmm izklausaas diivaini, bet nu labi nav vairs tik spilgtaa atminjaa taa konstrukcija. Man kaut ka likaas, ka bez taas skruuves viena no taam VVT vai VVL siteemaam neshanceeja.


Iespeejams, ka es kljuudos, un tev ir taisniiba. Neesmu tik liels spechuks. Bet noveerojumi PEEC vienalga paliek speekaa ;)
Lietotāja avatars
vamis
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1056
Pievienojies: 31 Jan 2006 10:44
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt okolo » 31 Mar 2007 09:30

Vamis, a kur nopirkt boltus var ? visur vai gruti atrast ?
bla bla bla
okolo
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 97
Pievienojies: 16 Mar 2007 19:28
Atrašanās vieta: Latvia, Ogre

Atbildēt vamis » 31 Mar 2007 10:03

okolo rakstīja:Vamis, a kur nopirkt boltus var ? visur vai gruti atrast ?


Tikai pie diilera. Es pirku WESS. 4 dienu laikaa piegaadaaja, ja vaig, 1dien varu iedot arii detaljas kodus.

60 sant gab maksaaja. Vaig divus
Celica GTS 2000 213Hp & 217 Nm
Attēls
Lietotāja avatars
vamis
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1056
Pievienojies: 31 Jan 2006 10:44
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt vamis » 31 Mar 2007 10:23

A par taam skruuveem:
Reku pie GTS dzineeja apraksta pat mineets, ka tas ir viens no motora konstrukcijas nepaardomaataam iipashiibaam.

http://toyota-club.net/files/faq/04-09-10_faq_2zzge.htm

Citeejot:
Второй распространенный дефект - срезается болт крепления оси коромысел, после чего та начинает свободно вращаться, подвод масла к рокерам прекращается, и VVTL-i в принципе не выходит в форсированный режим, не говоря уж о нарушении смазки всего узла.
Celica GTS 2000 213Hp & 217 Nm
Attēls
Lietotāja avatars
vamis
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1056
Pievienojies: 31 Jan 2006 10:44
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt okolo » 08 Apr 2007 10:58

Laikam vajadzetu nomainit ari , ka sapratu tur dazudz darba nabus , ja skruves nesalauztas.

Ari tads jautajums, tu zini kur var nopirkt antenu ? es savu gribu nomainit :)) ??
bla bla bla
okolo
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 97
Pievienojies: 16 Mar 2007 19:28
Atrašanās vieta: Latvia, Ogre

Atbildēt Jeepis » 27 Jūn 2007 13:13

vareeji paintaa uz bildiites ieziimeet kur taas skruuves mainaamas.... interesee :shock:
Lietotāja avatars
Jeepis
New one
 
Atbildes: 499
Pievienojies: 22 Aug 2006 11:58
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt mattrikss » 06 Feb 2008 11:41

Kaa taas skruuves pareizi nosaukt kad meklee??
Lietotāja avatars
mattrikss
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 891
Pievienojies: 13 Dec 2007 10:50
Atrašanās vieta: Riiga

Atbildēt vamis » 06 Feb 2008 13:10

Tanii pdf, kas pirmajaa postaa. Ir arii toyota detalju ruupniicas kodi
Celica GTS 2000 213Hp & 217 Nm
Attēls
Lietotāja avatars
vamis
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 1056
Pievienojies: 31 Jan 2006 10:44
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt ShorohOff » 28 Apr 2010 15:20

Сегодня заезжал в TOYOTA WESS Motors что бы заказать всё необходимое для смены лифт болтов, был заготовлен список с кодами в каталоге, итого:
1. лифт болты #90105-06293 (2шт): 0.62 Ls x 2 = 1.24 Ls
2. прокладка клапанной крышки #12213-88600: 18.22 Ls
3. прокладки свечных колодцев #11193-15010: самих прокладок в каталоге по иллюстрации найти не удалось, предложили сами свечные шахты - 13.30 Ls x 4 = 53.2 Ls
4. кольцо (резино-подобная прокладка) #96741-19009: 2.82 Ls

В итоге заказал только лифт болты. Остальное надо искать в других магазинах, по адекватной цене, но например, в Gross Auto на американские версии Селики всегда просят приносить запчасть, по каталогу даже не пробуют смотреть.
Lietotāja avatars
ShorohOff
New one
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 07 Nov 2008 22:53
Atrašanās vieta: Riga, Jugla

Atbildēt ShorohOff » 14 Mai 2010 15:12

Во вторник менял лифт болты. По инструкции снял клапанную крышку, выкрутил проблемные детали. Ближний к салону болт, как и в большинстве случаев, оказался целым, второй по традиции срезан в штифте. Далее начались расстройства: остаток болта не удалось высверлить, он намертво застрял в штифте впускного вала. Бонусом ещё обнаружил, что треть нижней части резьбы уже сорвана. Как итог – пришлось “обломыш” вернуть на место и искать пути высверливания отверстия и восстановления резьбы. Уже пообещали сдёрнуть голову с двигателя и всё виртуозно исправить на столе. Сейчас приходиться передвигаться не превышая рубеж 4500-5000 оборотов, что бы не увеличивать давление масла и не запустить систему в действие. И вот в связи с этим накопал много нюансов и про саму VVTL-i систему и про все возможные варианты отсутствия “подхвата” на 6000 оборотах, например:
a. Лифт работает только при температуре двигателя больше 60 градусов, до этого отсечка 7000.
b. При горящей ошибке CHeck Engine, двигатель работает в безопасном режиме, и при ряде ошибок, лифт может не включаться, отсечка при этом будет 7000.
c. так же лифт срабатывает только при нагрузке, вероятно определяемой по датчику массового расхода воздуха.
Вот первая занимательная ссылка:

http://www.celica-club.ru/board/index.p ... opic=28719

А здесь тоже есть несколько строк о масляном клапане, который управляет системой VVTL, который рекомендуют перебирать и чистить только в крайнем случае:

http://www.vitz.ru/forums/index.php?sho ... 19194&st=0

Ну и конечно самая полезная информация от мастеров для моего случая, как можно избежать снятия головы и извлечь штифт впускного вала, исправить его до рабочего состояния:

http://www.shikana02.ru/community/viewt ... ?f=16&t=35

!!! Осталось самое важное – найти гуру в Риге, кто сможет это качественно сработать. Кого посоветуете?
Lietotāja avatars
ShorohOff
New one
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 07 Nov 2008 22:53
Atrašanās vieta: Riga, Jugla


Atgriezties uz Tehnika & remonti / Technics and repairs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi