Switch to full style
Tehiskās nianses! Par un ap auto niķiem, defektiem un remontiem! / Celica repairs and technical information
Publicēt atbildi

7 gen Lift Bolts

26 Mar 2007 09:48

Briivdienas tika pavadiitas skatoties, kas laaciitim veederaa...

Secinājums: VISIEM GT-S ir jaaizveic zemaakaprakstiitais pasaakums, veelams regulaari ik peec ~30-40 k km. liidz 2002 gadam razhotaam (liidz VIN JTDDY3*T*20060197) tas ir jaaizdara OBLIGAATI, ja vien nav droshas info, ka ieprieksheejais auto saimnieks to tikko nav izveicis. Jaunākiem auto tas tāpat ir vēlams, jo nomainīt skrūves var 30 min laikā, jaunas maksaa 60 sant WESSaa, bet ja vinjas ir nolūzušas tad tas ir pasmags pasākums. Manā gadījumā bij nolūzusi ieplūdes puses skrūve un nomaiņas pasākums aizņēma ~14h :(

Pamatideja, ka autinjiem ir ruupniicas defekts skruuveem, kas tiek noveersts garantijas ietvaros. Bet es nezinu nevienu GTS iipashnieku LV, kam veel buutu autinjam garantija...

Oficiāls TOYOTA dokuments: http://teamcelica.com/tech/installs/liftbolts/liftbolts.pdf

vairaaki apraksti, ka veikt nomainju:
http://www.teamcelica.com/tech/installs/liftbolts/
http://www.users.on.net/~nbenjamin/tech/liftbolts/

Reku bildes no pasākuma. Sorry par kvalitaati. pretenzijas telefona razhotaajiem :D

Taa autinsh izskatījās sestdien.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Skruuves, kas tika nomainiitas. Saliidzinājumam:
jauna | vesela, bet padilusi | noluuzusii
Attēls

Novērojumi pēc skrūvju nomaiņas.
1. Jaudas pieaugums peec 6k, kad ieslēdzas lift ir DAUDZ juutamaaks
2. Degvielas pateerinsh samazinaajies apmeeram 1,5x

Noveerojumi ir peec ~300 km nobraukshanas.

26 Mar 2007 09:51

Ak ta kaads reaali saskaaries, es jau kaadu labu laiku atpaklaj biju shito iepeetijis, kad skatiijos uz mobile.de Corollu TS VVTLi ar sabeigtu motoru. Cik saprotu nekas taac shausssmiigi slikc nenotiek, bet nu jauda zuud, tajaa apgriezienu diapazonaa kuraa tam Variable Valve liftam jaastraadaa.
Pēdējo reizi labojis WALA - 26 Mar 2007 09:55, labots 1 reizi.

26 Mar 2007 09:54

Manaa gadiijumaa laikam bij otraadi. Viss pasaakums bij iestreedzis taadaa staavoklii, ka iepluudes puses vaarsti straadaaja lift rezhiimaa nepaartraukti. Liidz ar to izskaidrojamas benzhas pateerinja izmainjas un auto taga iet labaak tani apgriezienu diapazonaa, kas ir pirms lifta. Un liftam iesleedzoties izmainjas ir juutamaakas.
Pēdējo reizi labojis vamis - 26 Mar 2007 11:09, labots 1 reizi.

26 Mar 2007 10:02

vamis rakstīja:Manaa gadiijumaa laikam bij otraadi. Viss pasaakums bij iestreedzis taadaa staavoklii, ka iepluudes puses vaarsti straadaaja lift rezhiimaa nepaartraukti. Liidz ar to izskaidrojamas benzhas pateerinja izmainjas un auto taga iet labaak tani apgriezienu diapazonaa, kas ir pirms lifta. Un liftam iesleedzoties izmainjas ir juutamaakas.


Hmm izklausaas diivaini, bet nu labi nav vairs tik spilgtaa atminjaa taa konstrukcija. Man kaut ka likaas, ka bez taas skruuves viena no taam VVT vai VVL siteemaam neshanceeja.

26 Mar 2007 10:08

WALA rakstīja:
vamis rakstīja:Manaa gadiijumaa laikam bij otraadi. Viss pasaakums bij iestreedzis taadaa staavoklii, ka iepluudes puses vaarsti straadaaja lift rezhiimaa nepaartraukti. Liidz ar to izskaidrojamas benzhas pateerinja izmainjas un auto taga iet labaak tani apgriezienu diapazonaa, kas ir pirms lifta. Un liftam iesleedzoties izmainjas ir juutamaakas.


Hmm izklausaas diivaini, bet nu labi nav vairs tik spilgtaa atminjaa taa konstrukcija. Man kaut ka likaas, ka bez taas skruuves viena no taam VVT vai VVL siteemaam neshanceeja.


Iespeejams, ka es kljuudos, un tev ir taisniiba. Neesmu tik liels spechuks. Bet noveerojumi PEEC vienalga paliek speekaa ;)

31 Mar 2007 09:30

Vamis, a kur nopirkt boltus var ? visur vai gruti atrast ?

31 Mar 2007 10:03

okolo rakstīja:Vamis, a kur nopirkt boltus var ? visur vai gruti atrast ?


Tikai pie diilera. Es pirku WESS. 4 dienu laikaa piegaadaaja, ja vaig, 1dien varu iedot arii detaljas kodus.

60 sant gab maksaaja. Vaig divus

31 Mar 2007 10:23

A par taam skruuveem:
Reku pie GTS dzineeja apraksta pat mineets, ka tas ir viens no motora konstrukcijas nepaardomaataam iipashiibaam.

http://toyota-club.net/files/faq/04-09-10_faq_2zzge.htm

Citeejot:
Второй распространенный дефект - срезается болт крепления оси коромысел, после чего та начинает свободно вращаться, подвод масла к рокерам прекращается, и VVTL-i в принципе не выходит в форсированный режим, не говоря уж о нарушении смазки всего узла.

08 Apr 2007 10:58

Laikam vajadzetu nomainit ari , ka sapratu tur dazudz darba nabus , ja skruves nesalauztas.

Ari tads jautajums, tu zini kur var nopirkt antenu ? es savu gribu nomainit :)) ??

27 Jūn 2007 13:13

vareeji paintaa uz bildiites ieziimeet kur taas skruuves mainaamas.... interesee :shock:

06 Feb 2008 11:41

Kaa taas skruuves pareizi nosaukt kad meklee??

06 Feb 2008 13:10

Tanii pdf, kas pirmajaa postaa. Ir arii toyota detalju ruupniicas kodi

28 Apr 2010 15:20

Сегодня заезжал в TOYOTA WESS Motors что бы заказать всё необходимое для смены лифт болтов, был заготовлен список с кодами в каталоге, итого:
1. лифт болты #90105-06293 (2шт): 0.62 Ls x 2 = 1.24 Ls
2. прокладка клапанной крышки #12213-88600: 18.22 Ls
3. прокладки свечных колодцев #11193-15010: самих прокладок в каталоге по иллюстрации найти не удалось, предложили сами свечные шахты - 13.30 Ls x 4 = 53.2 Ls
4. кольцо (резино-подобная прокладка) #96741-19009: 2.82 Ls

В итоге заказал только лифт болты. Остальное надо искать в других магазинах, по адекватной цене, но например, в Gross Auto на американские версии Селики всегда просят приносить запчасть, по каталогу даже не пробуют смотреть.

14 Mai 2010 15:12

Во вторник менял лифт болты. По инструкции снял клапанную крышку, выкрутил проблемные детали. Ближний к салону болт, как и в большинстве случаев, оказался целым, второй по традиции срезан в штифте. Далее начались расстройства: остаток болта не удалось высверлить, он намертво застрял в штифте впускного вала. Бонусом ещё обнаружил, что треть нижней части резьбы уже сорвана. Как итог – пришлось “обломыш” вернуть на место и искать пути высверливания отверстия и восстановления резьбы. Уже пообещали сдёрнуть голову с двигателя и всё виртуозно исправить на столе. Сейчас приходиться передвигаться не превышая рубеж 4500-5000 оборотов, что бы не увеличивать давление масла и не запустить систему в действие. И вот в связи с этим накопал много нюансов и про саму VVTL-i систему и про все возможные варианты отсутствия “подхвата” на 6000 оборотах, например:
a. Лифт работает только при температуре двигателя больше 60 градусов, до этого отсечка 7000.
b. При горящей ошибке CHeck Engine, двигатель работает в безопасном режиме, и при ряде ошибок, лифт может не включаться, отсечка при этом будет 7000.
c. так же лифт срабатывает только при нагрузке, вероятно определяемой по датчику массового расхода воздуха.
Вот первая занимательная ссылка:

http://www.celica-club.ru/board/index.p ... opic=28719

А здесь тоже есть несколько строк о масляном клапане, который управляет системой VVTL, который рекомендуют перебирать и чистить только в крайнем случае:

http://www.vitz.ru/forums/index.php?sho ... 19194&st=0

Ну и конечно самая полезная информация от мастеров для моего случая, как можно избежать снятия головы и извлечь штифт впускного вала, исправить его до рабочего состояния:

http://www.shikana02.ru/community/viewt ... ?f=16&t=35

!!! Осталось самое важное – найти гуру в Риге, кто сможет это качественно сработать. Кого посоветуете?
Publicēt atbildi