gen 7 uzrāviens.

Tehiskās nianses! Par un ap auto niķiem, defektiem un remontiem! / Celica repairs and technical information

gen 7 uzrāviens.

Atbildēt Against1 » 11 Okt 2014 15:02

Tātad 2zz īpašnieki. Tam tā ir jābūt ka paātrinoties ir cēliens protams lielisks,bet pēc 6000 rpm atveras tāda kā otrā elpa un cēliens paliek vēl zvērīgāks? :-)
ZM4A
Lietotāja avatars
Against1
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 343
Pievienojies: 19 Aug 2010 17:38
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt eozz » 11 Okt 2014 15:08

here we go again...

:)

gribi īso vai garo stāstu?
Do you even lift?
www.hefaists.lv
Attēls

2ZZ sounds better than Jay-Z!
Lietotāja avatars
eozz
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 476
Pievienojies: 03 Dec 2007 19:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Against1 » 11 Okt 2014 15:16

Garo lūdzu:-)
ZM4A
Lietotāja avatars
Against1
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 343
Pievienojies: 19 Aug 2010 17:38
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt eozz » 11 Okt 2014 15:44

ehh... labs i

Lasi resursus šeit http://www.newcelica.org/other/faq/vvtl-i/vvtl-i.htm
un citur...

bet pa lielam stāsts ir tāds:

Toyota Celica 7 paaudzei (modeļa kods T23) ir vairāki varianti, atkarība no reģiona kuram tā ir ražota.
LV populārākās ir GT un GTS versijas, kas ir atkuģojušas no ASV.

Vairāk par GT un GTS apdares un citām atšķirībām var meklēt google.

Būtiskākā atšķirība ir zirgspēkos, dažādi avoti saka dažādus ciparus, vidējais pieņemtais ir GT = 140 zirgi, GTS = 190 zirgi.

GT motora kods ir 1ZZ-FE, GTS = 2ZZ-GE.

Abi motori ir 1,8 litru tilpuma, atšķirība šajos motoros ir kompresijā. Citāts

The 1ZZ-FE produces 107 kW (145 hp) at 6400 rpm and 170 N•m (125 lb•ft) torque at 4200 rpm on a 10.0:1 compression ratio with regular-grade unleaded gasoline. The 2ZZ-GE is a new-generation engine used in the Celica GT-S and is equipped with a two-stage variable valve lift/timing system called VVT-L on both the intake and exhaust sides, combined with the VVT-i continuously variable intake-valve timing. The 2ZZ-GE puts out 140 kW (190 bhp) at 7600 rpm and 180 N•m (133 lb•ft) at 6800 rpm on a raised 11.5:1 CR with premium unleaded fuel.

http://www.spyderchat.com/enginedetail.htm

Neskaitot atšķirīgo kompresiju, abi motori ir ar VVT-i (variable valve timing with intelligence) tehnoloģiju, kas nozīmē, ka ieplūdes sadalene nevis vienkārši tiek griezta ar ķēdi, bet arī maina savu pagrieziena leņķi, relatīvi pret kloķvārpstu.
Pateicoties leņķa maiņai notiek pielāgošanās dažādiem apgriezienu diapazoniem un ir +10 zirdziņi un ekonomija.

Tāds izskatās mans VVT-i zobrats iekšā
Attēls

Bet GTS motoram ir arī VVTL-i (variable valve lift).

Variable valve lift nodrošina aptuveni to pašu, ko Hondas VTEC, bet darbojas mazliet citādi.

Ideja ir tāda, ka GTS motoram uz ieplūdes sadalaes vārpstas ir divu izmēru profili.

Attēls

Melnais ir Lift profils, metāliskais - everyday shit driving profils.

Pēc 6000 apgriezieniem VVTL solenoīds uz vārstu vāka sāna atveras vairāk un padod lielāku eļļas spiedienu, rezultātā vārstu rokeriem tiek izspiesta maza tapa, kura ļauj lielākajam sadalenes profilam darboties.
Rezultāts ir dziļāk un ilgāk izspiesti ieplūdes un izplūdes vārsti. vairāk gaisa, degvielas iešprices un jaudas pieaugums brīdī, kad citādi tā sāktu krist.

grafiski tas izskatās aptuveni šādi:

Attēls
Do you even lift?
www.hefaists.lv
Attēls

2ZZ sounds better than Jay-Z!
Lietotāja avatars
eozz
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 476
Pievienojies: 03 Dec 2007 19:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Silvia » 11 Okt 2014 15:53

Eozz, Tu esi staigājoša enciklopēdija! :)
Attēls
Lietotāja avatars
Silvia
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 4905
Pievienojies: 16 Nov 2008 23:31
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Against1 » 11 Okt 2014 15:56

Johaidī :-D
Nu katrā ziņā sapratu ka tas ir normāli un pat kapēc ;-) paldies :-)
ZM4A
Lietotāja avatars
Against1
Toyota Celica Gen7
 
Atbildes: 343
Pievienojies: 19 Aug 2010 17:38
Atrašanās vieta: Riga

Atbildēt eozz » 11 Okt 2014 15:58

Silvia rakstīja:Eozz, Tu esi staigājoša enciklopēdija! :)


Entuziasms par modeli liek izglītoties ;) :cpu:
Do you even lift?
www.hefaists.lv
Attēls

2ZZ sounds better than Jay-Z!
Lietotāja avatars
eozz
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 476
Pievienojies: 03 Dec 2007 19:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt eozz » 11 Okt 2014 16:00

Atvainojos, aprakstā kļūdījos...

Lift profils ir gan uz IEPLŪDES, gan IZPLŪDES sadelenēm!
Do you even lift?
www.hefaists.lv
Attēls

2ZZ sounds better than Jay-Z!
Lietotāja avatars
eozz
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 476
Pievienojies: 03 Dec 2007 19:59
Atrašanās vieta: Rīga


Atgriezties uz Tehnika & remonti / Technics and repairs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi