Pārslēdzot ātrumus ir tāds kā trieciens

Tehiskās nianses! Par un ap auto niķiem, defektiem un remontiem! / Celica repairs and technical information

Pārslēdzot ātrumus ir tāds kā trieciens

Atbildēt Edgars2014 » 10 Sep 2014 18:55

Jautājums vai kādam ir vēl tā, ka lēnam pārslēdzot ātrumus uz 2000 apgriezieniem ir tāds kā trieciens jeb bremzēšana ar motoru? Ja pārslēdzās un augstiem apgriezieniem un ātri, tad šāda bremzēšana ar motoru jeb trieciens nav novērots.


Ar celicu nav paredzēts ekonomiski braukt?

Celica 1996 1.8
Edgars2014
New one
 
Atbildes: 73
Pievienojies: 15 Jūn 2014 20:17

Re: Pārslēdzot ātrumus ir tāds kā trieciens

Atbildēt Edzy » 10 Sep 2014 20:33

Edgars2014 rakstīja:Jautājums vai kādam ir vēl tā, ka lēnam pārslēdzot ātrumus uz 2000 apgriezieniem ir tāds kā trieciens jeb bremzēšana ar motoru? Ja pārslēdzās un augstiem apgriezieniem un ātri, tad šāda bremzēšana ar motoru jeb trieciens nav novērots.


Ar celicu nav paredzēts ekonomiski braukt?

Celica 1996 1.8


Ar Celicu, jābrauc tā, lai visi cilindri izjūk un klaņi izlec ārā pa izpūtēju :D
Edzy
New one
 
Atbildes: 329
Pievienojies: 07 Jūl 2013 21:38

Atbildēt eozz » 11 Sep 2014 00:36

Katram auto ir savas īpašības motoram un ātrumkārbai (motora jauda noteiktos apgriezienos, kārbas zobratu attiecības utml), līdz ar to, katram auto modelim ir savs veselīgais diapazons kurā motors nemokās, kārbas zobrati sakrīt un jaudai ir mērens nevis liels kritums.

Ja vācu auto apgriezieni ir ierobežoti pie 5-6000 RPM, tad japāņiem tie bieži turpinās līdz 7-8000. Līdz ar to arī veselīgais jaudas diapazons ir citā vietā, atšķirībā no auto, kas pie 5000 jau limitējas.

Pamēģini pārslēgties pie 2700-3000 biežāk un paskaties, kas notiek ar degvielas patēriņu, varbūt šādi pat ieekonomēsi, jo motoram nebūs jālej tik trekns maisījums uz tā rēķina, ka jau ir iegriezts, tāpat kā motoram ir lielākais patēriņš pie auto izkustināšanas no stacionāra stāvokļa.
Do you even lift?
www.hefaists.lv
Attēls

2ZZ sounds better than Jay-Z!
Lietotāja avatars
eozz
CelicaClub member
CelicaClub member
 
Atbildes: 476
Pievienojies: 03 Dec 2007 19:59
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt mairitaaa » 23 Sep 2014 14:36

man ar tā visu laiku bija, izrādās, ka pie mašīnas sajūga bija jāpierod..
liekais svars uz vēdera un kā no tā atbrīvoties
mairitaaa
New one
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 23 Sep 2014 14:36


Atgriezties uz Tehnika & remonti / Technics and repairs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi